Pengikut-Pengikut Panglima7


Kalendar Islam

May 9, 2012

Pengerusi @ YDP Persatuan Penduduk

Bismillahirrahmaanirrohimm.

Assalamualaikum Wbr.
Sejak aku dilantik sebagai Pengerusi/YDP Persatuan Penduduk (PPSR), dalam Mesyuarat Agung (AGM) PPSR pada 15hb April 2012 yang lalu,aku menjadi terlalu sibuk dengan program penduduk hingga tak dapat untuk di update blog aku ini.

Aku sendiri pun tak sangka yang aku akan dipilih kerana ramai yang boleh memimpin penduduk.  Walaubagaimanapun aku tetap menggalas bahu bagi memenuhi amanah penduduk insyaALLAH walaupun puak-puak UMNO yang tidak dipilih kembali dalam AGM tersebut tidak berpuas hati.....mula meracun dan memboikot segala program yang jawatankuasa aku lakukan. Tentangan tersebut aku hadapi dengan sabar. 
Aku sejukkan perasaan dan juga hati.

Kasihan....Mereka tidak dapat membezakan antara politik dan Persatuan Penduduk.  Politik-politik laa...jangan bawa politik di dalam persatuan penduduk. Itu yang hancur dan berpecahbelah.  Nak politik keluar dari persatuan dan tubuh la parti politik. Sekarang mereka menghasut kononnya aku berimejkan Presiden PAS di Cawangan aku. Macam-macam.!!
Setakat ini sahaja.  InsyaAllah aku tetap akan berusaha aktif update seperti dahulu.
Panglima7.

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Jom Chatting dan Borak Secara Online

http://www.meebo.com/rooms

Pengikut Panglima7 Luar Negara