Pengikut-Pengikut Panglima7


Kalendar Islam

Sep 24, 2012

Demo Pertahan Nabi Ke..Atau Demo Pasal DAP nie..??

Bismillahirrahmaanirrohim.

 
 Bilamana sepanduk mengutuk DAP lebih besar dari sepanduk mempertahankan Nabi & ISLAM....kita sudah tahu niat mereka.

Jangan Tertipu......Lakonan UMNO

UMNO turun berdemonstrasi menentang penghinaan terhadap Nabi Muhammad SAW sebenarnya.dengan niat mahu memburuk-burukkan DAP agar mendapat "political mileage" dalam PRU13 yang akan datang. Dan semoga undi orang melayu dapat ditarik dari DAP.   Segala apa yg diucapkan oleh pemimpin DAP Ngeh Koo Ham dimanipulasikan dan diterjemahkan di pihak UMNO dan keluar la perkataan itu sebagai nada menghina ISLAM.
Padahal...jika dibaca.....ia tidak seperti yg digambarkan oleh blogger-blogger pencacai dan penfitnah yang dibayar oleh UMNO.  Blogger-blogger upahan UMNO ini bercakap banyak berdasarkan auta dari fakta sebenar.
Kenyataan Mahathir menghina Nabi dahulu lebih dilihat menghina Rasulullah SAW, mengapa UMNO tidak menyanggah dan menentang bilamana dikatakan Nabi SAW tidak punyai pisau cukur untuk mencukur janggut baginda.


Panglima7
Gambar di atas kiriman sahabat.
Betulkan niat anda.....jangan jadi macam UMNO...tak bersih niat.

1 comment:

Anonymous said...

Maaf cakap le jenis yang dibangsakan Melayu Islam ini amat mudah sensitif bila bangsa lain sentuh apa-apa perkara pun yang disandarkan kepada Islam tetapi amat pekak badak bila mereka @kita sendiri menghina Islam dan Nabi Saw sehingga tidak tahu hendak membezakan yang mana satu memuji dan yang mana satu menghina.Oleh itu setiap waktu kita merasakan kita tidak pernah buat salah atau menghina Islam dan Nabi Saw.

Inilah keegoan kita sebenarnya!

Related Posts with Thumbnails

Jom Chatting dan Borak Secara Online

http://www.meebo.com/rooms

Pengikut Panglima7 Luar Negara