Pengikut-Pengikut Panglima7


Kalendar Islam

Oct 17, 2012

Lihat...Si Lahanat Ini Belum Kena Peluru Lagi.

Bismillahirrahmaanirrohim.

Budak perempuan ini dipijak Tentera Israel Laknatullah.  Kelihatan berdarah jarinya.

Apakah perasaan anda bila si lahanat ini...berbuat demikian terhadap kanak-kanak yang lemah. Tak dapat Panglima tahan perasaan ini bila melihat kurang ajarnya dan biadapnya tindakan zionis ini memijak badan anak perempuan yang masih kecil ini.  Ini baru anak saudara seagama dengan kita, kalau anak anda sendiri bagaimana.?

Nescaya bergeruh Panglima di masa itu, hina Panglima jika tidak berbuat sesuatu bila anak-anak ini diperlakukan demikian. Samada Panglima yang mati...atau Tentera Israel ini yang mati.


DIMANA BUMI DIPIJAK, DISITU ISLAM KITA JULANG,
BIAR MATI BERGALANG TANAH, DARI HIDUP BERCERMIN BANGKAI,
BIAR PUTIH TULANG, JANGAN PUTIH MATA,

Takbirr....Allahuakbar.!!!

2 comments:

Osama said...

SubhanaAllah...
hanya islam sahaja yg boleh mengamankqn bumi ini! Islam sahaja yg melarang dri membunoh kanak2, org tua & wanita dlm peperangan!
Nah indahnya islam...
YabAllah ya tuahan ya karim...ya jabbar..
Kau musnahkan musuh2 islam spt mana Kau musnahkan tentera bergajah Abrahah...
Kau pelihara & kurniakan lah kemenangan kpd mereka pejuang2 yg berjihad menegakan Islam yg Addin ya Allah.. Hanya Kau shja pemberi pertolongan!

Anonymous said...

Tubuhkan BALATENTERA NEGARA ISLAM yang dianggotai umat islam dari seluruh dunia sumber kewangan dari negara islam yang kaya raya dari hasil minyak jangan leko dek betino arak dan segala maksiat.Esey raso insyaallah lebih berkesan mengajar bangsa2 HARAMJADAH ni. Kek Malaysia ni pun banyak Pakar-Pakar dalam segala bidang kententeraan. Kerajaan 1 Malaysia boleh bangkitkan dalam mesyuarat OIC. Kok samo2 tak berkolopir 6-6 tak yah nak boikot barang buang yo yang penting orang islam bersedia untuk berperang dengan sesiapa saja tak kiro kuasa besar ke buek macan zaman kegemilang zaman khalifah dahulu kono bukah sejarah peperang zaman rasulullah saw

Related Posts with Thumbnails

Jom Chatting dan Borak Secara Online

http://www.meebo.com/rooms

Pengikut Panglima7 Luar Negara