Pengikut-Pengikut Panglima7


Kalendar Islam

Jan 15, 2013

UMNo Bela Melayu...Bela Kalimah Allah ??? atau Kroni nie ???.

Bismillahirrahmaanirrohimm...

Nak Kata UMNo bela Melayu.........Ini hape????  .

Petik kata Macai-Macai UMNO yang terlebih pandir.

"Sekarang baru saya sedar UMNO lah yang sebenarnya menegakkan Islam. PAS hanya memperalatkan Islam untuk kepentingan kuasa di dunia."

Iye laa tuu....macai-macai UMNo.......!!!!

Bukan Agama Islam yang UMNO pertahankan......tetapi Melayu. Tapi nak kata UMNo bela Melayu...tak jugak..ramai Melayu merempat walaupun lebih 50 tahun perintah negara.   Bukan semua Melayu..Islam pun.....Ramai Melayu yg baca Bible sebelum kes kalimah Allah ini.   UMNO tak kisah pun.....Pergi ke Masjid pun jarang...camner nak kisah Melayu baca Bible.   berapa puluh ribu Melayu Kristian di Sabah dan Sarawak sekarang...UMNO rileks jer.,..tak kisah pun.....Aishah Bokhari masuk kristian, tak kisah pun........saudara baru sekeluarga yg kena sembelih lepas masuk Islam dalam kontena lebih 10 tahun lalu...UMNO buat bodoh dan bangang jer.....Kad Pengenalan.....UMNO buat bodoh bila rakyat komplen kenapa agama Islam dihilangkan dalam Kad Pengenalan....UMno buat macam dia bukan islam.    Mana Islam yg UMNO perjuang dan pertahankan.   ????

     Itu sebab UMNO hanya pertahan kalimah Allah dari ditukar ke Bahasa Melayu ajer......kalau tukar dalam bahasa selain Melayu..UMNO tak ambik pusing...tak amik kisah pun. Lantak pii laa.      Itu menunjukkan UMNo nie......bukan perjuang Islam tetapi perjuangkan Melayu........... Yang Nabi SAW tidak mengaku umat.   UMNO ingat perjuangkan Melayu....boleh mati dalam islam

Panglima7..

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Jom Chatting dan Borak Secara Online

http://www.meebo.com/rooms

Pengikut Panglima7 Luar Negara