Pengikut-Pengikut Panglima7


Kalendar Islam

Feb 16, 2010

Biarkan UMNO dengan Labu-Labunya Biarkan Biarkan !!



Salam,

Nizar !! Nizar!! Biarkanlah UMNO dan Si Zambri bermain dengan labu-labu ngko tu.
Biarkan. Biarkanlah. Sekarang UMNO menang di Perak. Insya Allah kerana kemenangan Haram mereka di Perak, menjadi Al-Sebab UMNO hilang satu Malaysia dengan Allah kurniakan Kemenangan yang lebih besar kepada Pakatan Rakyat. aaminn.

So biarkanlah.....

Panglima 7

2 comments:

jebat_berani said...

salam kekandaku panglima 7...ia sudah tentu jebat akan bersahabat dengan kekanda panglima 7 asalkan kekanda sanggup menderhaka kepada pemimpin yang zalim...sebagai pehargaan kepada persahabatan ini..hamba akan linkkan blog kekanda panglima 7 di blog hamba...rajin-rajinlah singgah dan bertegur sapa...semoga jalinan ukhwah ini memberi mafaat kepada perjuangan menegakkan syiar islam dan keadilan sejagat...

Panglima7 said...

Salam Kekanda Jebat Perkasa. Alhamdulillah. Salam dihulur tanda persahabatan.
Pergi ke Melaka makan berangan, disimpan sedikit ke sandakan, jikalau kecik tapak tangan, Stadium Kota Baru hamba tadahkan.

Wahai kekanda Jebat, adapun pemimpin yang berlanunkan dacing dan bermuka 3 (melayu, india dan cina) memang wajib hamba derhakai.

Kata-kata Kekanda Jebat memanglah tajam. Terima kasih yang tak terhingga kerana linkkan blog hamba dengan blog kekanda dalam memerangi petualang negara.

Panglima 7
Pantang mundur.

Related Posts with Thumbnails

Jom Chatting dan Borak Secara Online

http://www.meebo.com/rooms

Pengikut Panglima7 Luar Negara