Pengikut-Pengikut Panglima7


Kalendar Islam

Aug 7, 2010

Surah Al Mulk - Minta Tolong Hafal

Salam.....

Minggu depan kita sudah Berpuasa........Bulan Ramadhan adalah bulan yang mudah untuk menghafal.
Hafal..lah surah Al-Mulk.  Surah yang memberi syafaat dan membantu kita ketika di alam kubur.  Siapakah yang dapat membantu kita melainkan Surah ini.

Dalam Playlist saya di bawah pun saya dah addkan Bacaan Surah Al-Mulk, As Sajadah dan doa dari Syeikh Mishary yang cukup terkenal dan merdu bacaannya.  Menangis-nangis beliau di dalam doa iftitah Solat Subuhnya.

Anda boleh klik pada video klik di dalam playlist saya dibawah untuk melihat videonya,

Wassalam.
Panglima7

1 comment:

Soleh Google ☁️ 👓 📙 said...

Assalamualaikum. Saya harap saya hafal surah Al-Mulk. Mudah-mudahan saya terlepas dari siksa kubur. Doakan saya ye

Related Posts with Thumbnails

Jom Chatting dan Borak Secara Online

http://www.meebo.com/rooms

Pengikut Panglima7 Luar Negara