Pengikut-Pengikut Panglima7


Kalendar Islam

Apr 24, 2013

Kantoiii Besar !!! Klon DS Anwar Ibrahim Dalam Video Sex & Porno Ditemui.....

Bismillahirrahmaanirrohim..
Dipetik dari:
malaysiaberih.blogspot.
ohrakyat.org
Artikel Oleh Bang Azrin 



Azrin Ren : Kepada pencacai-penacai umnobn...jangan gila meroyan ya selepas muslihat syaitan kalian terbongkar akhirnya!!!..terima kasih kepada anggota PDRM selepas tindakkan kalian..saya respek sama kamuk!!!

BERITA PANAS!!! GAMBAR DUA SAKSI TERBIT VIDEO LUCAH KLON ANWAR YANG DITAHAN POLIS

BERITA ini dipetik daripada keadilandaily. Difahamkan pada waktu ini laman sesawang rasmi Keadilandaily mengalami serangan ddos dan tidak dapat diakses.
Wakil Sekretariat Pakatan Rakyat, Shabrimie Sidek ditahan polis bersama dua saksi yang mahu mendedahkan penerbitan video fitnah lucah.

Mereka ditahan di sekitar sempadan Malaysia-Thailand di Bukit Kayu Hitam, sebentar tadi.

Dua saksi terlibat dalam pembikinan video lucah berkenaan tetapi berpaling tadah dan sedia membuat pendedahan sebenar.

Calon Dewan Undangan Negeri N21 Sg Acheh, Pulau Pinang, Badrul Hisham Shaharin atau Chegu Bard memaklumkan kepada Keadilandaily, tangkapan dibuat selepas Shabrimie dan dua saksi itu sudah melepasi pemeriksaan Imigresen di Bukit Kayu Hitam.
Bapa saiful bulkhary mengakui yang anak beliau dipergunakan oleh pihak tertentu untuk mencipta konspirasi liwat II untuk menjatuh karier politik datuk seri anwar ibrahim.

Ini screenshot dari ruan inbox mesej FB apapgomo yang telah di hack oleh Cybertroopers Pakatan Rakyat, lihat apa yang mereka bincangkan...semasa tu papagomo sendiri mengakui yang akaun beliau telah di hack. Ini dinamakan papagomo syaitan yang dikenali kantoi....
Kantoi lagi..TV3 sendiri telah mendedahkan siapa dia papagomo..beliau yg bernama wan muhammad azri wan deris yang sebelum ini tidak mengakui blog papagomo itu bukan beliau yang bertanggungjawan.

"Ini adalah tangkapan bermotif politik," kata Chegu Bard.

Menurut Chegu Bard, dua saksi tersebut bakal tampil di program KEADILAN di An-Nahdhoh, Kubang Semang, Permatang Pauh malam ini, dan akan membuat pendedahan terbuka berhubung penglibatan mereka dalam pembikinan video tersebut.

Saiful bersumpah laknat..tetapi bacaannya banyak tidak betul maa..malah tersilap sebut tarikh....

#Alhamdulillah...dengan pertolongan Allah s.w.t..kita telah menuju kemuncak kejayaan...Alhamdulillah...Alhamdulillah...Alhamdulillah....INI KALILAH!!!

Ketua Sekretariat Pakatan Rakyat, Shabrimie Sidek (gambar) ditahan polis bersama dua saksi yang mahu mendedahkan penerbitan video fitnah lucah.

Mereka ditahan di sekitar sempadan Malaysia-Thailand di Bukit Kayu Hitam, petang tadi.

Dua saksi terlibat dalam pembikinan video lucah berkenaan tetapi berpaling tadah dan sedia membuat pendedahan sebenar.


Badrul Hisham Shaharin atau Chegu Bard ketika memaklumkan kepada Keadilandaily berkata, tangkapan dibuat selepas Shabrimie dan dua saksi itu sudah melepasi pemeriksaan Imigresen di Bukit Kayu Hitam.

"Ini adalah tangkapan bermotif politik,"
kata Chegu Bard.

Menurut Chegu Bard, dua saksi tersebut bakal tampil di program KEADILAN di An-Nahdhoh, Kubang Semang, Permatang Pauh malam ini, dan akan membuat pendedahan terbuka berhubung penglibatan mereka dalam pembikinan video tersebut.

Ketua Umum KEADILAN, Datuk Seri Anwar Ibrahim dan calon Parlimen Sungai Petani, Datuk Johari Abdul dijangka turut menyampaikan ucapan.
-HD

Panglima7 

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Jom Chatting dan Borak Secara Online

http://www.meebo.com/rooms

Pengikut Panglima7 Luar Negara