Pengikut-Pengikut Panglima7


Kalendar Islam

Nov 28, 2008

Akan Berbogelkah Ramlan Abu Bakar ???

Assalamualaikum wbr.

Suratkhabar Sinar hari ini menyiarkan bahawa Presiden Reformis, Ramlan Abu Bakar akan memohon permit dari Ibu Pejabat Polis Kontinjen Selangor awal Disember ini untuk berbogel bersama penyokongnya di hadapan Bangunan Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah (SSAAS) kerana membantah dan mendesak Menteri Besar Selangor Tan Sri Khalid Ibrahim yang didakwanya menindas Rakyat miskin dengan menaikkan kadar sewa rumah Projek Perumahan Rakyat Termiskin (PPRT) sebanyak 100 peratus.

Mungkin begitulah cara yang diajar oleh UMNO bagi orang yang suka berselindung disebalik pertubuhan NGO di negara ini. Mungkinkah ini yang diajar oleh ISLAM HADHARI ciptaan UMNO. Adakah ini cara yang betul bagi menegur kerajaan.? Adakah ini cara sebenar yang diajar oleh Nabi SAW yang menjadi ikutan Ramlan Abu Bakar ini.

Lembu pun malu untuk tunjukkan kemaluannya...tapi bagi Ramlan, kemaluan dan ajaran dan hukum Islam sudah tiada nilainya jika dibandingkan dengan nilai kadar sewa rumah yang dijihadkannya.

Fahaman apa yang beliau ikutkan ini....? Tiada dalam sejarah Bangsa Melayu melakukan perkara yang sangat dungu ini. Mungkinkah beliau belajar dari Pak Kaduk. Ayam Menang Kampung Tergadai. Kadar sewa PPRT berjaya diturunkan tapi maruah beliau dan penyokongnya tergadai sungguh !!! Boleh sesiapa khabaqkan pada ana...

Wallahualam
Panglima7
Di Alam Maya

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Jom Chatting dan Borak Secara Online

http://www.meebo.com/rooms

Pengikut Panglima7 Luar Negara