Pengikut-Pengikut Panglima7


Kalendar Islam

Oct 30, 2010

Kerajaan Persekutuan UMNO Konon Beri RM600 Juta Untuk Bekal Air di Kelantan !!!

Assalamualaikum Wbr....



Berita yang kononnya Kerajaan Persekutuan UMNO memberi RM600 juta untuk Bekalan Air Bersih di Kelantan dijaja jaji di DUN Galas.

Kononnya Kerajaan Persekutuan UMNO dah beri RM600 juta kepada Kerajaan Pas Kelantan sebelum ini...tapi Kerajaan Pas buat apa dengan wang sebanyak itu...mana air bersihnya ???

Macam inikah politik sandiwara UMNO dan BN...hahaha......
Memang sebelum ini Kerajaan Persekutuan pimpinan UMNO menwar-warkan di media massa dan stesyen-stesyen TV kononnya Kerajaan Persekutuan UMNO akan bantu Kerajaan Pas Kelantan dengan menyalurkan wang sebanyak RM600 Juta bagi membantu membekalkan air bersih di negeri itu.

Mana pergi duit RM600 juta yang dikatakan TELAH diberi kepada Kerajaan Pas Kelantan ??? Jangankan RM600 juta......SATU SEN pun Kerajaan PAS Kelantan tak pernah terima dari Kerajaan Penyamun UMNO ini.  Semua kenyataan ini HANYA......aku nak ulang sekali lagi.....HANYA....HANYA di atas kertas BUDGET atau di kertas BELANJAWAN UMNO sahaja.  Atau dengan lebih tepat HANYA di mulut dan bibir penyamun-penyamun UMNO ini.

Jikalau lah ada audit.......belanjawan ini......tentunya wang RM600 juta ini mungkin telah diberi kepada Kerajaan PAS Kelantan......sedangkan sebenarnya wang ini entah ke mana perginya.   Sekarang dok tagih dengan Kerajaan Pas Kelantan....kemana wang RM600 juta itu Kerajaan Pas belanjakan.....Macam Lahabau punya UMNO.   Entah-entah wang tersebut MUNGKIN dah tiada dalam akaun kerajaan Persekutuan UMNO...tetapi ada dalam akaun pemimpin-pemimpin UMNO.  Sebab itulah.......Malaysia berhutang Ratusan Billion dengan Bank Dunia.  Untuk berita lanjut Sila Klik di SINI.

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Jom Chatting dan Borak Secara Online

http://www.meebo.com/rooms

Pengikut Panglima7 Luar Negara