Pengikut-Pengikut Panglima7


Kalendar Islam

Oct 24, 2010

Kita Tidak Mahu Ulama Seperti ini...

Salam,



Tindakan Ulama Muda UMNO yang membela dan mempertahankan tindakan Rosmah dan menyelar Pembangkang boleh dianggap seperti Langau yang menghurungi najis.(kemewahan dunia)  

Ulama seperti ini suka kepada perkara-perkara maksiat yang dilakukan UMNO dan cuba untuk membela dan mempertahankannya.  Bukannya dia hendak tegur dan nasihatkan Rosmah, Najib dan UMNO.  Bukankah itu tugas ulama. Sepatutnya beliau berterimakasih kepada kita yang menegurnya..... malah menyelar kita balik yang menegur tindakan yang tidak bertamadun Rosmah itu..yang terang-terangan menghina Islam dan Rasulullah.

Kalau ada yang bogel sekalipun pun di atas pentas itu.......besar kemungkinan dia akan tetap mempertahankan tindakan Rosmah itu juga..hahaha....

Kita tidak mahu Ulama seperti ini. !!!!   Mengelirukan dan memutarbelitkan fakta.  Ini ulama ciptaan UMNO, diciptanya ulama seperti ini hanya untuk membenarkan apa sahaja kemungkaran yang UMNO & BN lakukan.  Dan supaya umat Islam menjadi dungu dan bodoh....maka senanglah dia memperbodohkannya nanti.  Sayang...bapanya seorang Mufti tapi anaknya dongong.

Kita ingin kan ulama yang Tulen.  ULAMA yang berani berkata Benar dan tidak takut berhadapan dengan UMARAK yang Zalim (penguasa)

Adanya ulama seperti ini.... bakal mengelirukan umat Islam yang kurang ilmu agamanya di Malaysia.  Kita tidak perlu ulama seperti ini.  Iaitu Ulama Ciptaan yang tidak punya ciri keulamakan, yang akhirnya menjadi musuh dalam selimut umat Islam sendiri..

Apa kata Ketua Pemuda Pas Pusat....Klik di SINI

Panglima7.

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Jom Chatting dan Borak Secara Online

http://www.meebo.com/rooms

Pengikut Panglima7 Luar Negara