Pengikut-Pengikut Panglima7

Kalendar Islam

Jun 25, 2012

Kalau dah Taksub...alaaa..... TOTOK !!

Bismillahirrahmaanirrohimm.

Assalamualaikum Wbr.

Di bawah adalah gambar DS Nizar yang jadikan isu oleh media pencacai UMNO kerana memakai plat BN di motorsikalnya.  Tulisan yang berwarna biru di bawah dipetik dari kenyataan blogger Ameno.  Dulu ko kata Pas taksub.....haa sekarang....siapa yang taksub sebenarnya, taksub tahap meroyan-royan sampai meraban tahap cipan. hahaha.     erm... sampai tak boleh nampak mana-mana perkataan, dengan warna hijau, bulat hinggakan huruf di kenderaan sendiri ko nak taksub.  Jumud betul orang-orang ameno nie.

Tengok Nizar tuu relax jer....yang meroyan....org ameno.

Kenyataan blogger Ameno.
Jika dilihat gambar ini yang memaparkan plat no motor yang mungkin kepunyaannya,  ternyata Nizar seakan bersemangat BN dalam hatinya. Adakah Nizar yang digelar Nizar Lambai ini pura-pura benci BN tetapi di dalam hati suka BN termasuk di plat nombor... ??? Wallahu A'lam.



Jika anak Nik Aziz ada no PAS 17 maka Nizar juga patut berbangga BN menjadi no platnya. Kadang kala kerana terlalu benci ramai akan menyayangi apa yang dibencinya. Tidak mustahil Nizar bakal menjadi orang yang akan menyukai BN dengan pendedahan no plat BN motor beliau ini. Jika benar benci sudah tentu no BN juga akan ditukar kepada no lain.

3 comments:

XUMNO said...

Hei Ameno Totok.Jangan mimpilah Nizar minat dengan parti lusuh tu.Sampai kiamat pun angan2 kau tu tak kan tercapai. Sebenarnya Nizar nak bagitau BN sama keadaannya dengan kapcai buruk, enjin dah tersemput2, bila2 boleh mampos, nasib ada petrol Petronas. Kah, kah, kah.

tudung periuk said...

Hahaha....terbaik!

tudungperiuk said...

hahaha..terbaik bro!

Related Posts with Thumbnails

Jom Chatting dan Borak Secara Online

http://www.meebo.com/rooms

Pengikut Panglima7 Luar Negara