Pengikut-Pengikut Panglima7


Kalendar Islam

Sep 25, 2012

Apakah Nabi Isa & Imam Mahadi Bila Turun Nanti...dia Perjuangkan Melayu.???


Bismillahirrahmaanirrohim.
 Gambar Hiasan.

Nabi Isa pernah berdoa kepada Allah agar dapat menjadi umat Muhammad SAW. maka Allah memperkenankan dengan mengangkat baginda ke langit dan menunggu diturunkan Allah bagi meneruskan kesinambungan perjuangan Islam yang di bawa oleh Nabi Muhammad SAW di akhir zaman ini nanti.

Begitu juga dengan Imam Mahadi, apabila turunnya Nabi isa ke dunia dan digandingkan bersama Imam Mahadi, mereka akan melihat pertelingkahan UMNO dan PAS.( Itu pun jika UMNO masih ada).  Yang mana, UMNO memperjuangkan bangsa Melayu.  PAS memperjuangkan ISLAM.

Agak-agak korang……..di antara PAS dan UMNO, siapa yang Nabi Isa sokong dan menjadi penolong kepada Imam Mahadi.??    Apakah bila Nabi Isa dan Imam Mahadi turun nanti...dia perjuangkan Melayu.??? Dia perjuangkan apa...ISLAM ke Melayu???? 

Perjuangan Melayu hanya terbatas di Tanah Melayu ini dan hanya untuk bangsa Melayu sahaja, sedangkan perjuangan Islam adalah antarabangsa(international) tidak hanya melewati sempadan negara malah untuk semua bangsa dan umat Muhammad di dunia ini.
 Apabila dunia nie Kiamat.,......di mana perjuangan Melayu yang ko perjuangkan itu???

Silap-silap haribulan….UMNO akan diperangi kerana memperjuangkan bangsa dan menolak ISLAM.  Sedangkan PAS, InsyaAllah menjadi penolong dan sekutu kepada Imam Mahadi dalam meneruskan perjuangan Islam yang dibawa oleh Nabi Muhammad SAW dan para sahabat ajmaen. 

Matlamat hidup kita dijadikan Allah di dunia ini untuk apa sebenarnya…..???  Adakah untuk meneruskan perjuangan Nabi Muhammad SAW dan para sahabat ajmaen dalam memperjuangkan Islam atau memperjuangkan bangsa Melayu..??   Tiada dua jawapan di sini.  Jawapan mesti satu…Islam atau Melayu.

Adakah Nabi SAW pernah melaungkan HIDUP BANGSA QURAISY !!!  Di manakah anda…?  Fikir-fikirkan dan ikutilah Ialuan ISLAM…anda akan selamat di dunia dan di akhirat.

Panglima7.  
Entry Bidalan 

4 comments:

kampong lad said...

'UMNO dan PAS.( Itu pun jika UMNO masih ada)'.

kalau dua2 takdak?

Panglima7 said...

PAS pasti Islam. Islam akan kekal sehingga turunnya Nabi Isa & Imam Mahadi dalam meneruskan kesinambungan perjuangan Islam. Itu janji Allah. Tetapi UMNO yg memperjuangkan Melayu....belum tentu ada.

ururu said...

ayat ni kelakar
"apabila turunnya Nabi isa ke dunia dan digandingkan bersama Imam Mahadi, mereka akan melihat pertelingkahan UMNO dan PAS"
insyaAllah.. kalau PAS tade pun time tu.. Islam still ada.

Anonymous said...

Mana PKR plak??

Related Posts with Thumbnails

Jom Chatting dan Borak Secara Online

http://www.meebo.com/rooms

Pengikut Panglima7 Luar Negara