Pengikut-Pengikut Panglima7

Kalendar Islam

Sep 28, 2012

Biar Bonar...Pemuda UMNO Ramai Yang Tak Sunat..!!


Posted by Kedah Lanie


Baru den tau.. pemudo umno banyak yang bolum masuk jawi (bersunat).!!!
dan kalu ko jugak bolom bersunat ko bole join sokali...hahahaaaa

Loooo PEMUDA UMNO baru nak khatan..khitan
Gambar paling aneh minggu neh...

"Nak tergelak pun ada, nak marah pun ada. Tapi bila Mak Long
hang  runtun  tangan  tunjuk gambaq nih, teruih Pak Long jadi cool. Kesian,
baru nak masuk Jawi rupanya depa-depa neh. Patut pendek akai... hehe...

Panglima7
Kiriman Sahabat
Read more...

Sep 27, 2012

Orang Kafir Terima Hudud.....UMNO..???

Bismillahirrahmaanirrohimm.



Malu laa....kalau orang kafir pun boleh terima hudud.  UMNO yang mengaku Islam pulak.....bukan sahaja menolak tetapi menentang perlaksanaan hudud. 

Nabi Muhammad SAW dan para Sahabat r.a bermati-matian memperjuangkan ISLAM.....UMNO pulak.....memperjuangkan Melayu.

Nabi memperjuangkan Al-Quran dan memelihara hukum hukum di dalamnya.....UMNO pulak mempertahankan undang-undang kafir dan melindungiah ISA dan sanggup mati kerana mempertahankan kekafiran itu. 
Itulah kesyirikan yang besar.

Panglima7.

Read more...

Perbezaan Salam Tok Guru dan UMNO

Bismillahirrahmaanirrohim.



Renung-renungkan.
Panglima7
Read more...

Sep 25, 2012

Apakah Nabi Isa & Imam Mahadi Bila Turun Nanti...dia Perjuangkan Melayu.???


Bismillahirrahmaanirrohim.
 Gambar Hiasan.

Nabi Isa pernah berdoa kepada Allah agar dapat menjadi umat Muhammad SAW. maka Allah memperkenankan dengan mengangkat baginda ke langit dan menunggu diturunkan Allah bagi meneruskan kesinambungan perjuangan Islam yang di bawa oleh Nabi Muhammad SAW di akhir zaman ini nanti.

Begitu juga dengan Imam Mahadi, apabila turunnya Nabi isa ke dunia dan digandingkan bersama Imam Mahadi, mereka akan melihat pertelingkahan UMNO dan PAS.( Itu pun jika UMNO masih ada).  Yang mana, UMNO memperjuangkan bangsa Melayu.  PAS memperjuangkan ISLAM.

Agak-agak korang……..di antara PAS dan UMNO, siapa yang Nabi Isa sokong dan menjadi penolong kepada Imam Mahadi.??    Apakah bila Nabi Isa dan Imam Mahadi turun nanti...dia perjuangkan Melayu.??? Dia perjuangkan apa...ISLAM ke Melayu???? 

Perjuangan Melayu hanya terbatas di Tanah Melayu ini dan hanya untuk bangsa Melayu sahaja, sedangkan perjuangan Islam adalah antarabangsa(international) tidak hanya melewati sempadan negara malah untuk semua bangsa dan umat Muhammad di dunia ini.
 Apabila dunia nie Kiamat.,......di mana perjuangan Melayu yang ko perjuangkan itu???

Silap-silap haribulan….UMNO akan diperangi kerana memperjuangkan bangsa dan menolak ISLAM.  Sedangkan PAS, InsyaAllah menjadi penolong dan sekutu kepada Imam Mahadi dalam meneruskan perjuangan Islam yang dibawa oleh Nabi Muhammad SAW dan para sahabat ajmaen. 

Matlamat hidup kita dijadikan Allah di dunia ini untuk apa sebenarnya…..???  Adakah untuk meneruskan perjuangan Nabi Muhammad SAW dan para sahabat ajmaen dalam memperjuangkan Islam atau memperjuangkan bangsa Melayu..??   Tiada dua jawapan di sini.  Jawapan mesti satu…Islam atau Melayu.

Adakah Nabi SAW pernah melaungkan HIDUP BANGSA QURAISY !!!  Di manakah anda…?  Fikir-fikirkan dan ikutilah Ialuan ISLAM…anda akan selamat di dunia dan di akhirat.

Panglima7.  
Entry Bidalan 

Read more...

Sep 24, 2012

Bantulah Tuan/Puan....

Bismillahirrahmaanirrohim.



Bantulah tuan puan......umat islam di Rohingya.  Ikhlaskan niat kita.  Hulurkan sumbangan di akaun di atas dan kemudian membaca doa buat mereka.


1.   Allahummansuril islam wal muslimin,
Ya Allah ya tuhan kami bantu/menangkanlah Islam dan umat Islam
2.   Allahummansuril mujahideen fi Palestine, fi Syria, fi Burma, fi Afghanistan, 
      fi Pattani, fi Malaysia
Ya Allah ya Tuhan kami bantu/menangkanlah para pejuang Islam di Palestin, di Syria, Di Burma, Di Afghanistan, di Pattani, di Malaysia.
3.   Allahummansuril mujahideen fi kulli makan wafii kulli zaman,
Ya Allah ya Tuhan kami bantu/menangkanlah para pejuang di setiap tempat dan pada setiap masa
4.   Wa azilla assyirkawal mushrikin,
dan hinakanlah kesyirikan dan orang yang syirik
5.   Wa dammir a'daa aka a'daa addin,
binasakanlah musuhMu dan musuh agamaMu


6.   Hasbunallah wa nikmal wakil
      Cukuplah Allah menjadi Penolong kami dan Allah adalah sebaik-baik Pelindung.
7.    Allahhu Akbar X3
      Allah Maha Besar x3

Panglima7

Read more...

Demo Pertahan Nabi Ke..Atau Demo Pasal DAP nie..??

Bismillahirrahmaanirrohim.

 
 Bilamana sepanduk mengutuk DAP lebih besar dari sepanduk mempertahankan Nabi & ISLAM....kita sudah tahu niat mereka.

Jangan Tertipu......Lakonan UMNO

UMNO turun berdemonstrasi menentang penghinaan terhadap Nabi Muhammad SAW sebenarnya.dengan niat mahu memburuk-burukkan DAP agar mendapat "political mileage" dalam PRU13 yang akan datang. Dan semoga undi orang melayu dapat ditarik dari DAP.   Segala apa yg diucapkan oleh pemimpin DAP Ngeh Koo Ham dimanipulasikan dan diterjemahkan di pihak UMNO dan keluar la perkataan itu sebagai nada menghina ISLAM.
Padahal...jika dibaca.....ia tidak seperti yg digambarkan oleh blogger-blogger pencacai dan penfitnah yang dibayar oleh UMNO.  Blogger-blogger upahan UMNO ini bercakap banyak berdasarkan auta dari fakta sebenar.
Kenyataan Mahathir menghina Nabi dahulu lebih dilihat menghina Rasulullah SAW, mengapa UMNO tidak menyanggah dan menentang bilamana dikatakan Nabi SAW tidak punyai pisau cukur untuk mencukur janggut baginda.


Panglima7
Gambar di atas kiriman sahabat.
Betulkan niat anda.....jangan jadi macam UMNO...tak bersih niat.
Read more...

Sep 23, 2012

Jangan Jadi macam Yahudi

Bismillahirrahmaanirrohim.

Assalamualaikum Wbr.  Panglima kembali menulis.

Agama tidak boleh dipisahkan dari politik. Ibarat beristinja tak guna air, tak suci laa dari kotoran.

Bila tak suci, tak bersih…masih ada najis, maka solat jadi tak sempurna, .....tak sah laa solat.

Bila agama dipisahkan dari politik…..tiadalah bezanya agama Islam dengan agama Kristian, Buddha dan juga Hindu. Ini suatu kesalahan aqidah yang sangat besar yang membawa impak kepada keimanan 100% kepada Allah SWT.

Janganlah kita mengambil jalan-jalan yang selain daripada Islam. Allah tidak menerima amalan yang selain dari jalan-jalan yang dibawa oleh Nabi SAW dan apa yang para sahabat tunjukkan.

Agama Islam meliputi seluruh urusan kehidupan.........sampai nak kencing pun kalau boleh jangan berdiri...takut kena seksa dalam kubur.

Kan Allah dah kata.... Masuklah Islam secara keseluruhan. maksudnya Islam itu ambik semua...jangan amik separuh buang separuh....!!! Tang solat amik Islam...tang pemerintahan (politik), tak nak amik. Macam UMNO laaaa....

Kita jangan mengikuti jejak langkah Yahudi. Yahudi..bila sembelih ternakan dia baca Bismillah, justeru kita boleh makan makanan mereka, tetapi dia mengubah Kitab Taurat (ayat-ayat Allah) mengikut citarasa dan selera mereka.

UMNO juga sembelih ternakan baca Bismillah, baca Al-Quran, lagi buat Musabaqah Membaca Al-Quran tetapi dia menentang perlaksanaan hukum Allah yang ada dalam Al-Quran. Moralnya di sini…..tak ada bezanya perangai UMNO dan juga perangai Yahudi di sini.

Hanya UMNO ajer yg kata......Agama dan politik takde kena mengena.......Agama lain politik lain. Bila berlaku demikian, segala dosa dan penipuan atas nama politik.....tidak berdosa. hahaha. Pasal tuu boleh rasuah, boleh menipu, boleh tikam belakang kawan, boleh undang K-Pop buat konsert. Boleh buat judi Bolasepak, boleh buat Kilang Carlberg boleh rompak wang rakyat dan macam-macam laa.

Pahala bagi mereka cuma ada di surau-surau dan di masjid-masjid sahaja, tidak di dalam pemerintahan.

Secara tidak langsung UMNO telah menyamakan agama Islam dengan agama-agama Kristian, Hindu dan Buddha dan agama-agama lain di dunia ini.

Panglima7.
Betulkan fahaman anda
Read more...
Related Posts with Thumbnails

Jom Chatting dan Borak Secara Online

http://www.meebo.com/rooms

Pengikut Panglima7 Luar Negara