Pengikut-Pengikut Panglima7


Kalendar Islam

Jan 8, 2013

Majlis Malam Mesra Polis - Separuh Bogel ??

Bismillahirrahmaanirrohimm.


Polis merupakan ikon masyarakat yang menguatkuasakan undang-undang agar rakyat mematuhinya.  Bila mana Polis bertindak sebaliknya.... seperti yang kecoh diperkatakan di dalam Facebook dan blog2 dalam negara, maka.....Jadilah Polis seperti "Ketam yang mengajar anaknya berjalan betul."

Apabila Parti politik yang memerintah negara juga secara terang ataupun sembunyi menganjurkan K-POP kepada anak-anak bangsa negara.......dan diikuti oleh Pihak Polis, maka jadilah mereka seperti bidalan Melayu......atau pepatah Melayu...."Bapa borek anak rintik."   Bapak kencing berdiri, anak kencing berlari. 

Perkara ini sudah berlaku....tetapi kejadian ini mencemarkan imej Polis dan imej UMNo parti yang memerintah negara.  Inikah Islam yang mereka mahu untuk diamalkan di dalam kehidupan mereka dan anak-anak bangsa yang merdeka.  Beginikah cara UMNO mendidik generasi muda ke arah ISLAM.   Patutlah mereka menentang dan menolak hukum Allah dan Hudud agar mereka bebas sebebas bebasnya melakukan apa sahaja maksiat dan tidak dapat dihukum.

Mana Ulamak UMno...mana Fathul Bari, Mana HarusHaram Sani...mana Hassan Akidah, mana Jakim, Jais...nape tak bersuara???  Semuanya penyokong UMNO BN.....patutlah takut nak bersuara....nanti periuk nasi terjejas.  Takut lah pada Allah.....bukan pada pemimpin yang mengamalkan maksiat.


Untuk cerita lanjut sila klik  Dari Sungai Derhaka

Panglima7

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Jom Chatting dan Borak Secara Online

http://www.meebo.com/rooms

Pengikut Panglima7 Luar Negara