Pengikut-Pengikut Panglima7


Kalendar Islam

Nov 19, 2010

Malaysia Nie Negara Islam Ker ??? Biar betul.....Islam Moden !!!

Assalamualaikum Wbr.

Jadilah Mereka Kera Yang Hina....(Firman Allah Taala ...Apabila mereka melanggar larangan Allah menangkap Ikan di Hari Sabtu)

Apabila DS Anwar Ibrahim menemplak Malaysia yang digelar sebagai negara Islam moden oleh beberapa negara Kafirun dan Muslimun....ramai pemimpin UMNO melompat !!!.  Gelinya hati aku....hehehe

Orang kafir mana dia tahu......Negara Islam itu macam mana !!!  bagi mereka.....Negara Islam yang membenarkan dan menghalalkan perjudian seperti di Genting Highland itu, membenarkan terdirinya Kilang-Kilang Arak seperti Carlberg dan Guiness Stout terbesar di Asia Tenggara di Sg Way dan Shah Alam itu dan adanya penternakkan Babi besar-besaran bagi tujuan Eksport di seluruh dunia......adalah sebuah Negara Islam Contoh !!!.....Lebih lebih lagi apabila pemimpin UMNO beria-ria membenarkan Perjudian bolasepak sempena Bolasepak Piala Dunia tempohari untuk rakyat Malaysia dan juga yang terbaru ingin menjadikan Malaysia sebagai Hub hiburan...disko yang menggalakan maksiat dan perzinaan.

Tambahan pula apabila Rosmah.....yang mengaku dirinya 1st Lady itu mengadakan Fesyen separuh telanjang sebagai Fesyen dan pakaian Umat Islam.  Semua diatas itu suatu penghinaan untuk umat islam akhir zaman.  Orang yahudi dan Nasrani sukalah beri gelaran ini kepada kita supaya umat islam di Malaysia merasa kononnya berada dalam keredhaan Ilahi.

Maka atas dasar itulah Malaysia mendapat namanya sebagai Negara Islam Moden....hahaha...
Apabila DS Anwar Ibrahim menemplak Malaysia sebagai Negara Islam Moden...maka melompat-lompatlah beruk-beruk besar ini seperti kera kena belacan......ermmm...!!!

Malaysia ibarat bunga.  Apabila bunga diberi kepada beruk-beruk ini...maka hancurlah bunga ini dicarik-carikkan....begitu Islam pada pandangan mata UMNO & BN.

Panglima7
Tak lama lagi muncullah pula Rumah Persundalan/Pelacuran halal bagi mengelakkan berlakukan persetubuhan secara haram dan bagi membendung berlakunya kes rogol.  Segalanya mungkin di Malaysia.

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Jom Chatting dan Borak Secara Online

http://www.meebo.com/rooms

Pengikut Panglima7 Luar Negara