Pengikut-Pengikut Panglima7


Kalendar Islam

Dec 30, 2008

Mengapa Takut Hudud ? Ini Hukum Untuk Orang Islam. Orang Bukan Islam Terkecuali.

Assalamualaikum wbr.

Memandangkan isu hudud makin panas menjelang Pilihanraya Kecil Parlimen Kuala Terengganu, sukacita dimaklumkan di sini kepada mereka yang bukan Islam juga ahli-ahli UMNO yang menentang hukum hudud agar merenung kembali kepada hukum yang datangnya dari Tuhan kamu yang juga Tuhan aku, Tuhan kepada seluruh Manusia iaitu Allah, Tuhan Pencipta Alam Semesta Ini.

Apabila disebut akan hukum hudud yakni Hukum Islam, maka perlaksanaan undang-undang ini tidak lari dari dikenakan ke atas umat Islam sahaja. Bagi yang bukan Islam, undang-undang ini dikecualikan MELAINKAN jika orang bukan islam itu sendiri yang memilih untuk diadili berdasarkan undang-undang hudud.

Justeru itu, apa yang sangat ditakutkan, dirisaukan dan ditentang oleh mereka dari kalangan bukan Islam. Hukum ini tiada kena mengena dengan mereka malah hukum ini menjaga dan menyelamatkan keselamatan diri mereka, harta benda, maruah, keturunan, jiwa raga dan ahli keluarga mereka dari kejahatan dan pengainayaan manusia.

Bagi yang bukan Islam, kita fahamlah mengapa mereka menentang hukum ini, tapi yang susah nak faham dan tambah membingungkan ialah mereka yakni UMNO dan para penyokongnya yang pagi petang siang malam menyembah Allah pun menentang hukum yang datang dari tuhannya sendiri.

Mereka beriman sebahagian dan menolak sebahagian. Pengabadian yang tidak 100%.

Wallahualam.
Panglima 7.

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Jom Chatting dan Borak Secara Online

http://www.meebo.com/rooms

Pengikut Panglima7 Luar Negara