Pengikut-Pengikut Panglima7


Kalendar Islam

Dec 1, 2008

Selamat Bertemu Lagi Bandar Baru Bangi....

Assalamualaikum wbr.

Malam ini adalah malam terakhir saya di Bandar Baru Bangi. Berbagai kenangan ligat bermain-main di benak saya. Berbelas tahun sudah, saya tinggal di sini di BB Bangi dan saya tidak pernah menduga atau terlintas bahawa suatu hari nanti saya akan meninggalkan daerah ini bersama-sama dengan sahabat seperjuangan yang saya kasihi lagi ingati dalam memperjuangkan Daulah Islamiyah dalam sebuah saf kepimpinan yang cukup mantap yang terbit dari sinaran Bulan Purnama.

Kita mampu merancang hanya tuhan yang menentukan.
Semoga sahabat-sahabat di sana, juga saf-saf kepimpinan cawangan BB Bangi 1, Cawangan saya di BB Bangi 2, BB Bangi 3, BB Bangi Perdana, BB Bangi 4, BB Bangi Jln 6, BB Bangi Seksyen 15, dan terutama sekali kumpulan usrah pimpinan Prof. Dr, Hamirdin Ithnin, yang terdiri daripada Tuan Haji Amir Hamzah Shafie, Tuan Haji Rahman, Tuan Haji Mokri, Dr. Fauzi, Sdr Azlan Jabar, Sdr Azmi, Sdr Mat Nor, Sdr Sabri dan tak lupa juga Al-Brangi.

Saya menyusun sepuluh jari memohon Ampun dan Maaf, Salah dan silap dan jika ada tersalah bahasa, harap dimaafkan. Juga halalkan makan dan minum.

Selamat Maju Jaya kepada sahabat semua semoga Allah mencucuri Rahmat ke atas kalian. Segala tunjuk ajar, nasihat dan ilmu, InyaAllah menjadi bekalan untuk saya di bandar Country Homes Rawang. Apa pun saya tetap mengundi di Bandar Baru Bangi.

Walaupun saya berpindah ke Rawang, Rumah saya masih lagi ada di BBB.

Salam Kasih dari ana
Panglima7.

5 comments:

al-brangi Online said...

Saya pun begitu, tak sempat nak berjumpa. maaf segala2nya

InsyaAllah kita akan berjumpa dimana2. Jangan tak dtg kenduri kahwin anak saya tahun depan.

Dulu anta dlm UPU ana kan?

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

Salam Al-Brangi.

Sama-samalah kita. Jangan lupa maklumkan saya tarikh kenduri kahwin anak anta.

Dulu saya memang dalam UPU anta. anta jadi Ketua UPU.

Seronok bekerja dengan anta.
Panglima7.

December 1, 2008 5:54

Hamirdin b Ithnin said...

Jangan la kata selamat tinggal. Dia bunyi lain macam sikit. Katalah 'akan bertemu lagi'.

Selamat maju jaya, panglima7!

Anonymous said...

hahaha...
Terimakasih Dr.

Mungkin perkataan tu tak sesuai digunakan. "Selamat Bertemu lagi Bdr Baru Bangi". Ya sedap dan memang kena perkataan tu...

Buat masa sekrg tiada talian telekom di Rawang. Ana akan menulis di waktu lunch di opis.

Senyum
Panglima7

Related Posts with Thumbnails

Jom Chatting dan Borak Secara Online

http://www.meebo.com/rooms

Pengikut Panglima7 Luar Negara