Pengikut-Pengikut Panglima7

Kalendar Islam

Nov 8, 2010

Muhyiddin Yassin Pembohong Besar - Elok Rakyat Gulingkan !!!

Assalamualaikum.

Pemimpin yang suka menfitnah ini elok digulingkan dalam Pilihanraya Umum ke 13 yang akan datang.

Kenyataan Muhyiddin Yassin kononnya Kerajaan Pas Kedah tidak membuat kerja bagi menolong rakyat Kedah yang ditimpa banjir merupakan satu kenyataan yang teramat-amat bengong bagi seorang Timbalan Perdana Menteri.  Inilah kenyataan yang sungguh celaka.  Elok digulingkan sahaja Muhyiddin ini dari menjadi Timbalan Perdana Menteri. Maaf aku terpaksa kurang ajar kali ini terhadap Menteri yang suka buat fitnah ini.  Lihat sahaja blog-blog UMNO.....semuanya menyebarkan fitnah yg datang dari Timbalan Menteri ini.

Blog-blog totok UMNO itu juga telah ku hambat....heeeee menyirap betul darah kepanglimaan ako.

Komen balas dari Ustaz Idris Ahmad.
Parti Islam Semalaysia Pas menganggap Kenyataan Muhyidin Yasin satu fitnah apabila beliau mengatakan kerajaan Kedah tidak buat apa-apa terhadap mangsa banjir di Kedah. Tinjauan saya di kawasan mangsa banjir di mana petugas Pas dan kerajaan negeri bertungkus lumus membantu tanpa mengira ideologi parti dan agama. 


Pihak kerajaan Kedah, Pejabat Daerah, Pejabat Zakat, Jabatan Kebajikan Masyarakat, Jabatan Kesihatan, pihak polis, bekerjasama dengan baik untuk membantu di pusat perpindahan. Yayasan Amal dan Unit Amal yang dianggotai oleh ahli Pas bercekang mata membantu mangsa banjir dengan tulang empat kerat tanpa diupah. 


Memang ada pusat yang dikendalikan oleh ahli umno, yang tidak perlulah kita hendak ceritakan bagaimana rungutan mangsa banjir kepada kami. Bukan masanya untuk kita hendak mendedahkan keburukan yang dilakukan oleh pelaku ahli umno sewaktu mengendalikan pusat banjir. 


Pas menasihatkan kepada Tan Sri Muhyidin janganlah membuat fitnah dan mendengar taklimat daripada ketua cawangan Umno, usahlah berpolitik ketika rakyat ditimpa dengan banjir. Air banjir tidak kenal apa anutan ideologi.


Panglima7
Sia sia ajer ko Jadi Timbalan Perdana Menteri. Menyirap darah Ke Panglimaan aku.

10 comments:

Anonymous said...

Muhyiddin Yassin takkan menjadi Presiden UMNO. Kalau tidak masakan program Najib digantikan Rosmah, sedangkan dia sebagai TPM jadi tongkoi. Yang bakal mengganti jawatan TPM secara pemerhatian rambang ialah Rais Yatim kerana Rosmah lebih kerap bersama dengan bini Rais... selain mereka senegeri.... bila lagi pemimpin negeri lain nak jadi PM.... kena buat giliran macam jawatan Yang Dipertuan Agong ni.

Anonymous said...

Muhyiddin Yassin takkan menjadi Presiden UMNO. Kalau tidak masakan program Najib digantikan Rosmah, sedangkan dia sebagai TPM jadi tongkoi. Yang bakal mengganti jawatan TPM secara pemerhatian rambang ialah Rais Yatim kerana Rosmah lebih kerap bersama dengan bini Rais... selain mereka senegeri.... bila lagi pemimpin negeri lain nak jadi PM.... kena buat giliran macam jawatan Yang Dipertuan Agong ni.

MOH KEMBARA said...

Salam Yob Pang57,
Deme dah tak rase ape buat fitnah, songlap, tipu, sapu...sedaaap jer. Ituler gamoknyer akibat lama makan duit tak halal...hati jadi gelap! Nauzubillah!

Panglima7 said...

Salam Anonymous. memang pada pandangan hamba Mamat Muhyiddin ni tak ke mana pun !! Jgn nak berangan nak jadi PM. Sekarang ni pun sah...dia jadi Tunggul. Takut dan takde telur nak tegur Rosmah tuu. Rosmah tuu bukannya ada jawtaan dalam kabinet. Cuma Tumpang tuiii....Najib ajer.

Waalaikumsalam Saudari Moh Kembara. Bila mika dah banyak buat fitnah...inilah jadinya.... Dah jadi tabiat. Bila selalu buat jadi tabiat...bila tak buat rasa tak syok pulak.

ijoks2009 said...

Jagan risau,muhyidin tu tak kan jadi PM ,dia akan digulingkan oleh Rosmah,Sekarangpun rosmah dah ambil alih kerusi TPM.Hehehe

Anonymous said...

eh..bukan ke komen dari 'anonymous' tak akan disiarkan?
ke komen 'anonymous' yg tak sebulu je yang tak disiarkan?
boleh bagi penjelasan sikit?

Panglima7 said...

Anonymous....ko tak paham ke apa yang aku tulis di atas ruangan komen nie...cuba ko baca baik-baik.

"Penyiaran atas nama "anonymous" hanya akan dibuat atas budibicara Panglima7 jika dirasakan perlu. Sekian Terima Kasih. Harap maklum."

Tak paham lagi.... Ako punya sukalah ako nak siarkan siapa punya komen. Ini blog ako...ako punya suker laa...
Ini blog ngko ker??...Jangan bagi ako parang kepala ko pulak kat sini. Bagero !!

Anonymous said...

oooo...sori bro...aku tak perasan yang tu..dah baca balik baru aku nampak....tapi apa pun, jangan melenting dulu...aku cakap mcm tu tak bermaksud aku di pihak yang bertentangan dengan ko..
tp aku tak kisahla, sebab ni blog ko kan, aku minta maaf sekali lagi..
taula ko tu panglima, takkan sampai nak parang kepala aku kot....rilek la...

Panglima7 said...

hahaha....ako saje jer buat lawak kat sini. jangan rasa hati tau anonymous.
Rileks laa...cool brader cool!!
Ko pun ape kurangnya....pandai buat lawak kat ruangan komen nie...hehehe takkanlah ako nak parang kepala ko betul2. ahaksSs!!!

Anonymous said...

haha...ok ok..no problem...sori sebab aku tepaksa guna anon je..cita sebenarnya aku takde google acc sbb aku jenis pelupa..dah berapa byk acc gmail aku create, pastu lupa password, last2 mls dah...

Related Posts with Thumbnails

Jom Chatting dan Borak Secara Online

http://www.meebo.com/rooms

Pengikut Panglima7 Luar Negara