Pengikut-Pengikut Panglima7


Kalendar Islam

Jun 15, 2011

Himpunan BERSIH: Nape UMNO & (SPR) Suruhanjaya Penipu Rakyat Takut???

Assalamualaikum Wbr.

BERSIH dalam himpunan sebelum ini. Kita sibuk mengadakan Himpunan Bersih , mereka sibuk mengadakan Himpunan KOTOR (UMNO + PERKOSA)

Perhimpunan Besar-Besaran yang dianjurkan oleh BERSIH bakal diadakan pada 9hb Julai di Kuala Lumpur.  Ratusan Ribu rakyat pelbagai kaum dan etnik dari setiap negeri akan menyertainya.   Perhimpunan raksaksa ini adalah bagi mendesak SPR (Suruhanjaya Penipu Rakyat) agar menjalankan amanah rakyat dalam menjalankan Pilihan Raya yang BERSIH pada Pilihanraya Umum yang semakin hampir.  Kita tidak mahu adanya alasan-alasan pandir yang diberikan kepada rakyat bagi menutup penipuan mereka setiap kali datangnya pilihanraya.

Sepatutnya……Semua talibarut Parti kerajaan pimpinan UMNO & BN menyambut baik usaha BERSIH ini yang mahukan pilihanraya yang bersih.  Tetapi sebaliknya hanya UMNO BN & PERKOSA yang cuba menghalang niat BERSIH dalam menyampaikan mesej kepada Suruhanjaya Penipu Rakyat.

Nampaklah sangat mereka ini memang bersekongkol dalam menipu dan membohongi rakyat dalam setiap kali berlakunya pilihanraya tidak kira pilihanraya kecil atau pun besar. Ingat..!!!  SUARA RAKYAT SUARA KERAMAT.    Kalau UMNO & BN betul tak menipu….kenape perlu TAKUT dan KECUT TELOQ bila rakyat nak keluar berhimpun.!!!!!!
Ini semua taktik zaman perang jepun dulu……laaa !!!

Panglima7
Bumi bertuah ini akulah rakyatnya…..Kita sebagai rakyat berhak bersuara.  Kita berhak menjunjung suara keramat rakyat untuk disampaikan kepada Suruhanjaya Penipu Rakyat yang pekak lagi badak sejak ditubuhkan oleh Parti 2x5 yang menang dengan penipuan.

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Jom Chatting dan Borak Secara Online

http://www.meebo.com/rooms

Pengikut Panglima7 Luar Negara