Pengikut-Pengikut Panglima7


Kalendar Islam

Jun 29, 2011

Lihat Ini..Hukuman Pancung Ke Atas Mereka Yang Membunuh.


Assalamualaikum.

Pembunuh-pembunuh di Malaysia hendaklah dihukum Pancung seperti di dalam Video ini.  Biar timbul kegerunan di dalam hati mereka untuk membunuh sesama manusia.  Dan semoga Allah mencampakkan rasa gerun di dalam hati manusia yang ada penyakit di dalamnya untuk melakukan pembunuhan.  Hukuman Pancung lebih baik dari Hukuman Gantung..sampai mati, kerana hukuman gantung adalah zalim dan menyiksakan pesalah.  

Panglima7
********************************
Pembantu Rumah Indonesia yang dihukum Pancung. 

Video di bawah ini memaparkan berita dan visual saat Ruyati Satubi, amah Indonesia dihukum mati di Arab Saudi pada Sabtu (18/6). Dia dihukum pancung kerana membunuh isteri majikannya, Khoiriyah Omar Moh Omar Hilwani pada 12 Januari 2010. Mangsa telah ditetak beberapa kali di kepala dan lehernya ditusuk dengan pisau dapur. Ruyati mengaku membunuh mangsa selepas bertengkar kerana majikannya itu tidak membenarkan dia pulang. Ruyati juga mendakwa majikannya turut memukulnya.

Video:
 

P/s: Sangat menginsafkan!

Temu bual dengan pemenggal kepala Arab Saudi di sini.

2 comments:

ika~~ said...

setuju dgn pnglima.smoga ia mmberi pngajaran kpd semua.btw isu ni la kaan yg mmbuatkn indon brhnti mnghntar amah mrk ke arab buat smntara waktu..kaan?

Kak Amy said...

Betul tue panglima semoga ianya memberi pengajaran kepada kita semua...

Related Posts with Thumbnails

Jom Chatting dan Borak Secara Online

http://www.meebo.com/rooms

Pengikut Panglima7 Luar Negara