Pengikut-Pengikut Panglima7

Kalendar Islam

Mar 25, 2013

Dimana Umno Menanggg...Disitu ramai yang Banganggg...

Bismillahirrahmaanirrohimm.




Pokok yg Allah jadikan pun reject BN, ini kan pula manusioa yg Allah dah beri aqal fikiran waras,  pastinya tidak sokong BN.

Malang hidup mu wahai pokok...Hidupmu yang subur dan segar,tiba-tiba layu,kekeringan dan menunggu masa untuk menyembah bumi disebabkan ada "Jembalang Biru" yang bertenggek di dalam kehidupanmu...

Maka begitu jugalah kehidupan rakyat masa kini,yang hidup penuh dengan kesempitan dan kesukaran kerana sering dibohongi dan dizalimi oleh "Jembalang Biru" tersebut..Agar rakyat tidak kekeringan dan menunggu kehancuran,maka sewajibnyalah "Jembalang Biru" dibuang jauh-jauh agar tidak memeudaratkan lagi rakyat..akhir kalam "Dimana Umno Menanggg...Disitu ramai yang Banganggg.."

Photo : fb Azizul Nizam


Credit untuk sahabat Panglima

malaysiaberih.blogspot
karatijau.blogspot.
Nukilan Oleh Juragan 



5 comments:

Anonymous said...

melayu ug paling bodoh dan bangang mcm kau.lah,
peliwat pun kau suka jadi pieem..

Anonymous said...

dimana umno menang, disitulah banyak yg banggang dan pendatang haram

Anonymous said...

Kau lah yang bangangggggg!Pokok tu tak de kena mengena dgn bendera sapa2pun..cam gak gambar bendera pas kena kencing dgn anjing kurap..yang tu hang nak spin kat mana lak banganggggg!

rantai said...

bendera biru tu suey...!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

Dah tentulaa pkok sbur..BULAN diatas..haha..klo letak PENIMBANG ats pkok cnfirm pkok mati..penimbang dh karat..gosok bg kilat pn xgune..habiskan DUIT jer..KEKALKAN CAHAYA BULAN..

Related Posts with Thumbnails

Jom Chatting dan Borak Secara Online

http://www.meebo.com/rooms

Pengikut Panglima7 Luar Negara