Pengikut-Pengikut Panglima7


Kalendar Islam

Nov 3, 2008

Tiba-Tiba Jaguh Kandang UMNO Ingin Membela Melayu

Assalamualaikum wbr...

Telah sekian lama sejak jatuhnya 5 negeri + 1 Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, di bawah genggaman Pakatan Rakyat, Tiba- Tiba UMNO yang dahulunya membangsatkan bangsa Melayu, korang dah lupa ke dalam Mesyuarat Agung UMNO pada Tahun 1988 atau 1989, Pas masuk Para Perwakilan UMNO yang diberikan kepada semua Perwakilan UMNO untuk dipakai semasa Persidangan berlangsung telah ditulis dalam tulisan Jawi dengan berbunyi Parti KEBANGSATAN Bangsa Melayu.

Masih ingatkah kita lagi...bagaimana banyak Rumah setinggan orang Melayu habis dirobohkan....mereka beri notis 1 hari aje untuk keluar cari rumah lain. Kasihan orang Melayu...sehelai sepinggang meninggalkan rumah bersama dengan anak-anak kecil yang dikendong, mereka pergi dengan linangan air mata. Surau-surau dirobohkan, Penjaja-penjaja di pekan-pekan dihambat seperti anjing kurap oleh Majlis Penbandaran dan barang niagaan mereka dirampas.

Tetapi sejak akhir-akhir ini, parti UMNO yang dahulunya membangsatkan bangsanya sendiri tiba-tiba ingin menjadi jaguh kandang dalam membela nasib melayu seluruh Malaya. Eeee....Sungguh memualkan dan meloyakan tekak aku bila membaca hasil tulisan mereka-mereka ini....

Dah laa....korang baca la pulak....nak muntah ako. Sila Klik

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Jom Chatting dan Borak Secara Online

http://www.meebo.com/rooms

Pengikut Panglima7 Luar Negara