Pengikut-Pengikut Panglima7

Kalendar Islam

Jan 16, 2009

Akhirnya TG DS Hj Hadi Menjelaskannya

Assalamualaikum wbr.

Sepertimana yang saya nyatakan dulu dalam posting saya yang lepas. Hudud hanya untuk orang Islam dan tiada kena mengena dengan orang bukan Islam termasuklah MCA, MIC, dan DAP. Mereka tidak sepatutnya menentang dan memberi komen atas perkara ini. Hukum ini tidak melibatkan mereka pun. Ini adalah rumah tangga umat Islam di Malaysia. Dont busybody laa..!!

Yang menjadi hantunya ialah UMNO. UMNOlah dalangnya yang memanipulasikan hukum yang datang dari tuhannya sendiri untuk ditakut-takutkan dan dimomok-momokkan kepada orang-orang bukan Islam. Dari situ kita sudah tahu....UMNO itu bukan parti yang serious dengan ISLAM. Islam itu sekadar di kulit-kulit mereka sahaja.

Maka kedengaranlah suara-suara dari pemimpin-pemimpin UMNO yang dulu dan sekarang "Banyaklah orang akan kena rejam", "habislah batu-batu yang ada di Malaysia", "Hilanglah anu orang bukan Islam." Apa ertinya semua ini..!!???

Mereka menghina agama mereka sendiri. Dengan sendirinya mereka menghina Allah dan Rasul tanpa mereka sedari.
Hinggakan mereka (MCA, MIC, DAP etc) menentang hukum yang WAJIB kita tegakkan ini dalam setiap diri umat Islam di dunia tak kira UMNO atau apa pun partinya.

Hari ini DS TG Hj Hadi Awang dalam akhbar Sinar...M/Surat 3, menegaskan Hukum Islam atau Hudud adalah untuk orang-orang Islam dan ianya tiada kena mengena dengan orang bukan Islam termasuklah DAP dan parti parti non muslim yang lain. Mereka ini (DAP dan lain2 tak sepatutnya bersuara & menentang tentang hukum ini) Jadi Apa pendirian UMNO yang memang ISLAM agama mereka sama seperti PAS yang ISLAM???

Seruan menegakkan hukum ini bukan datang dari Parti PAS, Jangan silap.. tetapi datangnya dari Tuhanmu yang menciptakanmu dari tanah dan segumpal darah.

Apa pendirian mu UMNO???

Wassalam
Panglima7.

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Jom Chatting dan Borak Secara Online

http://www.meebo.com/rooms

Pengikut Panglima7 Luar Negara