Pengikut-Pengikut Panglima7


Kalendar Islam

Jan 16, 2009

Jangan Tunggu!! Kerahkan Bala Tentera Ke Palestin.

Assalamualaikum Wbr.

Masalah Palestin dan keganasan Israel bukan masalah Palestin atau Amerika. Tapi ini masalah umat Islam dan negara-negara umat Islam khususnya. Ini masalah umat Islam. Mengapa kita menunggu Amerika, atau negara-negara lain untuk bertindak ke atas Israel.??? Mengapa menunggu PBB ? Kenapa perlu tunggu. Apa yang nak ditunggu. Ini masalah umat Islam. Masalah negara-negara Islam.

Bertindaklah segera. Negara-negara Islam mempunyai badan seperti OIC. Apa gunanya OIC sekiranya tak boleh bertindak. Baik dibubarkan sahaja. Hantarlah tentera tentera Islam sekurang2nya 5000 bala tentera setiap negara ke sempadan Palestin......kalau 20 negara Islam...dah berapa....dah 100,000 bala tentera Islam. Perangilah Israel Laknat itu. Mati kamu tidak sia-sia. Ini jaminan Allah.

Amerika boleh buat apa...kalau dah 20 atau 30 buah negara Islam terlibat dalam serangan ke atas Israel. Adatlah...awak menyerang awak akan diserang balik. Takkan US nak serang sampai 30 buah negara Islam yang mereka ada kepentingan di dalamnya. Bersatu kita teguh bercerai kita roboh. Justeru itu pentingnya kita mempunyai pemimpin negara yang meletakkan ISLAM sebagai matlamat hidupnya, bukannya kemewahan dunia atau harta benda sebagai matlamat hidup, umat islam sebagai pendokong dan saudaranya ...bukan meletakkan MELAYU sebagai matlamat hidupnya tapi Melayu masih lagi merempat.

Haaaa.....sekarang baru kita tahu, perlu atau tidak perlunya kerajaan Islam seperti Kerajaan Islam Abbasiyah & Othmaniah kan???? Adanya Kerajaan Islam Ar ArRashiddin, Kerajaan Islam Abbasiyah, Kerajaan Islam Ottoman berjaya melindungi negara-negara islam lain di bawah naungannya pada zamannya.

Wallahualam
Panglima7

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Jom Chatting dan Borak Secara Online

http://www.meebo.com/rooms

Pengikut Panglima7 Luar Negara