Pengikut-Pengikut Panglima7


Kalendar Islam

Jan 25, 2009

Tindakan Kerajaan Persekutuan Kebudak-budakan

Assalamualaikum Wbr.

Baru-baru ini Kerajaan Persekutuan yang diperintah oleh BN melarang semua pengarah Jabatan dan agensi Kerajaan Persekutuan daripada menghadiri mesyuarat peringkat negeri di Perak berkuatkuasa serta merta.

Perintah siapakah ini....Kalau ianya datangnya dari Kerajaan Persekutuan, yang berkuasa ialah .......Lu pikirlah sendiri.

Sebabnya kerana kerajaan Perak yang adil ini memberikan tanah kepada penduduk Cina yang berhak mendapatkan nya setelah berpuluh tahun tidak diberi tanah oleh Kerajaan UMNO yang memerintah Perak. Bukan sahaja masyarakat Cina malah Masyarakat Melayu pun tidak diberinya tanah setelah cukup nisabnya.

Apabila PAS yang menjadi wakil dalam memerintah Perak, maka keadilan ditegakkan tanpa mengira bangsa atau parti mana pun....jika nisabnya sampai yang hak tetap diberikan haknya walaupun mereka itu terdiri dari masyarakat Cina, India ataupun Melayu.

Parti UMNO menggunakan racist bagi menaikkan kemarahan Masyarakat Melayu kononnya menjadi Kuda Tunggangan DAP dengan memberikan tanah kepada Cina sedangkan menurut mereka PAS mesti adil dan memberikan tanah kepada orang Melayu juga.

Bagaimana PAS yakni Menteri Besar Perak DS Nizar hendak memberikan tanah kepada Melayu sekiranya tempoh pemilikkan tanahnya belum cukup nisab lagi (belum sampai edahnya) ???

Sendiri mahu ingat laa....

Oleh yang demikian tindakan yang dibuat oleh Kerajaan Persekutuan seperti tidak bertamadun dan kebudak-budakan apabila memboikot mesyuarat dari pemerintahan Parti Lawan.
Kata Juara Demokrasi.....rupa-rupanya...jaguh Kandang!!!

Panglima7
Geleng Kepala

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Jom Chatting dan Borak Secara Online

http://www.meebo.com/rooms

Pengikut Panglima7 Luar Negara