Pengikut-Pengikut Panglima7


Kalendar Islam

Nov 29, 2010

Media Massa Pro UMNO DAH MULA Menanam Kebencian rakyat Kepada PKR

Assalammualaikum Wbr.



Akhir-akhir ini...media massa pro UMNO & BN kian kerap memburuk-burukkan Parti PKR, lebih-lebih lagi semenjak Zaid Ibrahim keluar dari parti PKR itu.

Usaha media massa ini yang merupakan lidah UMNO & BN, mengandai dan mengambarkan kepada rakyat kononnya berlaku suasana huru hara dan krisis kepimpinan di dalam PKR  kononnya ramai yang berpaling tadah dan keluar dari parti.  Usaha

UMNO & BN memburuk-burukkan PKR ini adalah rentetan strategi para think tank mereka agar rakyat hilang keyakinan dan mula mempertikaikan kemampuan PKR dalam mengambil alih negara dan seterusnya membenci parti itu.

Ini adalah usaha terancang yang sangat jahat dari UMNO & BN.  Usaha memburukkan ini akan diteruskan dan dikekalkan sehingga lah Pilihanraya Umum ke 13 nanti.

Apabila Wan Azizah mempertikaikan Ketuanan Melayu......ramai pemimpin UMNO mendesak Wan Azizah memohon maaf kepada Raja-Raja Melayu.

Apa hal........!!!!  Parti UMNO ini Parti Raja-Raja ker… ??? hahaha
Bila masa pula Raja dan Sultan berpolitik.
Geli ketiak aku.   Itulah jawapannya bila UMNO takde jawapan nak balas kenyataan Wan Azizah melainkan dengan mengaitkan dengan Raja-Raja Melayu......

Panglima7
Ini taktik lama laa UMNO !!!!

1 comment:

Neutronboy said...

Pelik betul lah. Apa kaitannnya Sultan dan Raja2 itu berpolitik atau tidak dengan tuntutan terhadap DS Wan Azizah untuk memohon maaf kepada Raja-raja Melayu? Sangat tidak realistik.

Pihak DS sendiri tidak realistik sebabnya mereka telah mempolitikkan isu Ketuanan Melayu. Itulah kesalah kedua mereka dan ahli2 politik yang laen.

Jangan dipolitikkan Ketuanan Melayu kerana ia satu hak mutlak kepada bangsa Melayu di negara ini. Study lah sejarah balek...

Related Posts with Thumbnails

Jom Chatting dan Borak Secara Online

http://www.meebo.com/rooms

Pengikut Panglima7 Luar Negara