Pengikut-Pengikut Panglima7

Kalendar Islam

Jul 5, 2011

Tanda SPR Pencacai UMNOBN Ialah Bila Rally BERSIH Diharamkan

Assalamualaikum Wbr.


Polis Kenalah Cerdik. Jangan Buat RoadBlock seperti ini...Kalau boleh elakkan sumpah seranah dari rakyat yang marah dengan sekatan ini.

Inilah tanda bila SPR menjadi boneka, talibarut, pencacai UMNO BN ialah bilamana perhimpunan BERSIH disekat dan diharamkan dan dimomokkkan kononnya akan berlaku kekacauan dan huru hara.

Kalau SPR bukan pencacai dan menjadi talibarut UMNO BN....dah lama dah UMNO BN join perhimpunan BERSIH ni.

Tak perlu tunggu 9hb.......Jumaat Petang 8hb...Polis sendiri dah menghuru harakan jalan-jalan di Malaysia dengan menyekat semua kereta-kereta yang keluar dan masuk ke Kuala Lumpur.  Diletakkanya signboard.....kemudian diletaknya satu payung.....untuk Polis duduk dibawahnya memerhatikan kereta terkial-kial nak masuk dari 3 lane ke satu lane.   Polis bukannya buat spotcheck pun...tapi duk menyembang...bawah payung. Jadi apakah motifnya....roadblock dilaksanakan oleh Polis pada petang 8hb dan 9hb ini.  Tidak lain dan tidak bukan hanya untuk menyusahkan rakyat atas arahan Parti bengong UMNO BN ini.

Panglima7

3 comments:

sayangsayangibu said...

kita jangan pertikaikan tugas orang,
hina kerja orang
tak baik, mengata, mencaci tu berdosa jugak
dari kita nak dapat pahala jadi kita mendapat dosa
mereka menjaga keselamatan negara, keamaan dan keselamatan kita semua
mereka tu pun mungkin tak suka nak berdepan dgn karenah perangai orang orang yg berbagai jenis perangai dan karenah tu

tp dah tugas demi negara dan soal keselamatan negara.

AZREL said...

peh..bukan dkt kl je ada roadblock..tp dkt segamat pn ada..polis nk cri apa dkt cni..hampeh tul la..x abis2 nk menyusahkan org..huhu..

Pak Polisi said...

owh yeke ke polis sedia payung ngn duduk lepak? tak nampak pun mcm tu kat dalam gambar kau?

Related Posts with Thumbnails

Jom Chatting dan Borak Secara Online

http://www.meebo.com/rooms

Pengikut Panglima7 Luar Negara