Pengikut-Pengikut Panglima7


Kalendar Islam

Mar 16, 2010

Pentokong PAS Mati Dibunuh ???

IPOH – Hasrat seorang pemimpin politik mengadakan majlis penyampaian sumbangan kepada anak-anak yatim tidak kesampaian apabila beliau ditembak mati di kedai cuci kereta miliknya di tepi jalan Langkap-Chui Chak petang semalam.

Ketua Polis Daerah Hilir Perak, Assisten Komisioner Goh Kok Liang berkata, kejadian berlaku kira-kira jam 3 petang semalam, apabila dua lelaki yang tidak dikenali menaiki sebuah motosikal jenis Yamaha LC berwarna oren hitam bernombor pendaftaran palsu AGV 8474 berhenti di kedai mangsa.

Menurutnya, pembonceng motosikal itu turun dan melurumasuk ke kedai lalu melepaskan dua tembakan ke arah kepala mangsa yang sedang duduk.



“Kita sudah kenal pasti tiga saksi yang berada di tempat kejadian yang juga ahli keluarga mangsa. Polis sedang memburu kedua-dua suspek yang melarikan diri ke arah Kampar” katanya menerusi khidmat pesanan ringkas (SMS) yang dihantar kepada wartawan, semalam.

Beliau berkata, P Panthiyan iaitu Ketua Dewan Himpunan Penyokong PAS (DHPP) Perak yang lebih dikenali sebagai Siva, 34, mati di tempat kejadian. Motif pembunuhan masih disiasat.



Sumber : Sinar Harian.



Panglima7 Wrotes

Berita yang amat mendukacitakan. Kami merakankan ucapan Takziah ke atas keluarga P. Panthiyan.



Adakah pembunuhan ke atas P. Panthiyan atau dikenali dengan Siva ini bermotifkan politik.???

Jika pembunuhan ini bermotifkan politik...maka amat malang dan memang malanglah....kepada seluruh rakyat Malaysia khususnya...Kita tunggu dan lihat perkembangan siasatan ini. Siasatan pula jangan dipengaruhi oleh unsur politik.

Kalau tak.... tak gunalah siasatan. PR perlu memantau sisatan ini.

Tuan Puan boleh mengutarakan pandangan di bawah, dalam kes yang sungguh mengejutkan banyak pihak.

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Jom Chatting dan Borak Secara Online

http://www.meebo.com/rooms

Pengikut Panglima7 Luar Negara