Pengikut-Pengikut Panglima7


Kalendar Islam

Mar 11, 2010

UMNO Bimbang : Pas Bersemangat Tawan 12 Lagi Kerusi UMNO Selangor

Salam,

Kebimbangan Umno makin meningkat pabila Ketua Penerangan Badan Perhubungan Umno Selangor, yang juga Adun Kuang Abdul Shukur Idrus mula memberikan reaksi kurang senangnya dengan hasrat Pas Negeri Selangor menawan lagi 12 kerusi UMNO yang lain pada Pilihanraya Umum yang akan datang.

"Tidak mudah untuk kerusi 12 DUN berkenaan jatuh ke tangan mereka (Pas).


Walaubagaimanapun kenyataan Abdul Shukur Idrus tersebut kelihatan seolah-olah cuba menyedapkan hati sendiri dan UMNO khususnya tetapi raut wajahnya menampakkan kerisauan.
"UMNO tidak akan berpeluk tubuh sebaiknya akan berusaha mengekalkan kerusi yang dimiliki sekarang selain mempertingkatkan usaha menawan semula kerusi-kerusi yang tewas sebelum ini."  Beliau cuba menyakinkan para wartawan.

Jangan bimbang YB Shukur, bila Pas dah mengeluarkan kenyataan yang sedemikain, bersiap sedialah.....Janji Allah pada mereka yang memakmurkan negerinya pasti akan berlaku.  Jangankan Kerusi UMNO di Selangor, di Pahang pun Pas akan buat kejutan.

InsyaAllah, Selangor akan kekal di bawah Pakatan Rakyat manakala Pahang akan mengikuti jejak langkah Selangor bilamana Jentera-jentera PAS seluruh negara berjuang habis-habisan dengan saf-saf kepimpinan yang tersusun rapi, memacu langkah ke hadapan penuh keikhlasan dan keimanan yang tinggi.  Mereka tidak takut serta gentar pada orang-orang yang mengeji.

Panglima7 Wrotes.

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Jom Chatting dan Borak Secara Online

http://www.meebo.com/rooms

Pengikut Panglima7 Luar Negara