Pengikut-Pengikut Panglima7


Kalendar Islam

Jan 19, 2009

Kalungan Tahniah Kepada PAS Kuala Terengganu.

Assalamualaikum wbr.

Alhamdulillah, Syukur dipanjatkan kehadrat Allah swt yang mengabulkan doa hamba-hambanya yang ikhlas dalam memberikan kemenangan kepada Pas di Kuala Terengganu.

Kalungan Tahniah kepada seluruh pemimpin-pemimpin, petugas-petugas, unit amal,pendukung-pendukung dan jentera pilihanraya Pas seluruh negara yang banyak membantu dan memberikan pengorbanan, sumbangan masa, diri, tenaga, juga wang ringgit dalam memastikan kemenangan Pas di Kuala Terengganu.

Kepada UMNO & Barisan Nasional, semoga kembali ke jalan Allah iaitu jalan yang diredhai berpandukan Al-Quran dan Sunnah rasul.

Takbirrr....
Allahuakbar !!!

Panglima7.

4 comments:

al-brangi Online said...

Terima kasih.

kejayaan PAS dan Pakatan Rakyat

Hamirdin b Ithnin said...

kita sembahyang hajat & puasa sunat untuk kemenangan PAS pun ada orang kutuk!

Atuk Banjar Masin said...

Orang PAS terutamanya melayu/Islam jangan terlalu teruja dengan kemenangan PAS di PRK KT.

Orang melayu/Islam yg mengundi BN lebih 30,000. Yang mengundi PAS cuma lebih kurang 20,000 sahaja.

Kemenangan PAS kerana undi cina.

Sah dan nyata kaum cina(DAP) telah berjaya memperdaya PAS untuk kepentingan mereka berkuasa di Malaysia.

Strategi DAP untuk berkuasa telah lama mereka rancang. Mereka mengambil kesempatan mengunakan PAS dan PKR apa bila melihat kedua2 parti ini 'gila kuasa'.

Sokongan DAP terhadap PAS cuma 'kulitan' sahaja. Sekarang bila mereka dah nampak 'kuat sedikit', mereka dah mula tunjuk kan belang nya.

Seorang pemimpin tinggi DAP di Perak telah umumkan bahawa DAP akan meletak kan calun dari kalangan ustaz atau ulama sebagai calun DAP pada PRU akan datang.

Apakah yang di maksudakan oleh DAP untuk meletak calin DAP dari kalangan ustaz dan ulama ini? PAS kena buka minda dan berfikir secara logik dan matang.

Tujuan dan niat DAP ini tidak lain tidak bukan untuk melantik MB dari ahli DAP yg ber gelar ustaz dan ulama ini. Dan menyingkir kan MB dari kalangan PAS atau PKR. Kerana mereka lebih kerusi seperti di negeri Perak.


PAS parti yg sangat gila kuasa dan berhati keras serta diselubungi perasaan dengik dan busuk hati terhadap UMNO akan sanggup menerima apa saja cadangan daru DAP. Asal kan dapat berkuasa diatas nama Pakatan Rakyat.

Melayu/Islam akan di perintah oleh cina(DAP) pun PAS akan sanggup asalkan ada sekelimut kuasa seperti di negeri PERAK pada masa ini.

Melayu/Islam harus sedar, jika masih sayangkan agama, bangsa dan negara dari di kuasai oleh cina(DAP), bangun bertindak lah dari sekarang - tinggalkan PAS/PKR sokong UMNO.

Anonymous said...

Tok Gajah...
Terima Kasih kerana sudi memberikan komen dan memeriahkan ruangan ini.

Pandangan Tok Gajah saya dengar. Itu cuma persepsi dari Tok Gajah sahaja. Benda ni saya dengar sebelum Tok Gajah coretkan di sini. Sebenarnya Tok Gajah telah banyak dihidangkan dengan pisang hinggakan telinga dah cukup besar(telinga gajah) sampai tak nampak apa yang berlaku dibelakang dan sekeliling Tok Gajah.
Sekadar lawak aje...Tok Gajah. Sekali sekala kena juga bergurau.
Welcome to my laman Web Tok Gajah.
Ahlan Wasahlan.

Panglima7.

Related Posts with Thumbnails

Jom Chatting dan Borak Secara Online

http://www.meebo.com/rooms

Pengikut Panglima7 Luar Negara