Pengikut-Pengikut Panglima7


Kalendar Islam

May 7, 2010

RM350,000 UMNO Nak Pertikai. RM20 Juta Rumah Khir Toyo.. Buat Bangang ajer.

Patutlah Glamor..ada iras-iras Latif Ibrahim laa...
Salam,

Apa punya jenis Ketua Penerangan Umno Selangor ni ...siapa lagi kalau bukan Abdul Shukor yang merupakan ADUN KUANG  ni.....RM350,000 kos ubahsuai ruang pejabat Datuk Dr. Hasan Ali sibuk dijaja dan dipertikaikan. 

Orang sebelah beliau... Khir Toyo yang tiba-tiba dan entah lagu mana mendapat duit seakan toyol memiliki aset rumah bernilai RM20 juta tidak pula dipertikaikan.  Pelik Bukan.???

Kes Teoh Beng Huat...sampai mati beliau ketika dalam siasatan Badan Pencegah Rasuah kerana wang RM1000-3000 .  Kecik jer tuu celah gigi ajer jika nak dibandingkan dengan rasuah ADUN-ADUN UMNO.

Wang sekecil ini yang nak disiasat dan dijaja seluruh negara...macamlah UMNO ini bersih dan sebersih-bersihnya dari Rasuah.   Merekalah sebenarnya penyamun Tarbus dalam permainan ini.  Berjuta-juta duit rakyat tiris dan bocor ketika didalam kocek mereka.

Asal pegang jawatan Ketua UMNO Bahagian atau ADUN dan Menteri...Sure Kaya  punya.  Patutlah sampai bergaduh-gaduh dalam setiap mesyuarat pemilihan.  Masing-masing nak jadi Ketua....maka berlakulah cantas mencantas sesama mereka.

Hamba rasa macam inilah......mereka dah biasa makan duit secara gelap...tiba-tiba bila pembangkang memerintah.....mereka tidak boleh percaya atau mereka tidak boleh terima yang pembangkang tak makan duit macam mereka.  Sebab tuu....Teoh Beng Huat kena siasat, Khalid Ibrahim Kena siasat pasal korban lembu, Dr Hassan pun kena, Fuziah pun kena...semua kena laa......hehehe.

Written By Panglima7

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Jom Chatting dan Borak Secara Online

http://www.meebo.com/rooms

Pengikut Panglima7 Luar Negara