Pengikut-Pengikut Panglima7

Kalendar Islam

May 29, 2010

UMNO & BN Parti Rasuah & Perosak Negara

Salam,

Memang tidak dapat dinafikan lagi....dan tidak dapat disangkalkan bahawa UMNO Parti Rasuah dan penyebab Masyarakat menjadi rosak dan akhirnya menjahanamkan negara.

Walaupun dinafikan oleh UMNO itu sendiri...tapi sejak penubuhan UMNO hinggalah sekarang, rasuah di dalam UMNO dan BN semakin menjadi-jadi dan dilakukan secara terang-terangan hingga menjalar di luar dari UMNO dengan mengumpan wakil-wakil rakyat Pakatan Rakyat.

Tak perlu kita sebutkan di sini apa buktinya.  Koleksi rasuah UMNO sampai boleh dibuat video.....rasuah politik, rasuah Isa Samad, rasuah pengundi, rasuah pilihanraya dan macam-macam lagi dan yang terakhir rasuah kepada bekas wakil-wakil rakyat Pakatan Rakyat.

DS Anwar Ibrahim akan membuktikannya dalam masa terdekat.
Tapi yang muskilnya.....melenting lah pulak mamat-mamat nie...sampai sanggup nak saman jika namanya disebut terlibat dalam rasuah politik 2 juta dan kontrak kerajaan berpuluh-puluh juta ringgit.

DENGARLAH DULU MANGKUK !!!...Bukti-bukti yang DS Anwar nak keluarkan.  Lepas tuu kalau ko nak saman DS Anwar.....dipersilakanlah. 

Ini belum kenyataan dikeluarkan lagi oleh beliau dah gertak nak saman.....  Apa punya wakil rakyat bengong ni.!!!  Nape takut melampau sangat.???

Panglima7

1 comment:

baginda® said...

DSAI cabar pada yang melopat tu.. bukti kan dia lompat bukan kerana duit.. terus ilang telur depa...

Related Posts with Thumbnails

Jom Chatting dan Borak Secara Online

http://www.meebo.com/rooms

Pengikut Panglima7 Luar Negara