Pengikut-Pengikut Panglima7

Kalendar Islam

Jan 19, 2011

Bagaimana Media Menipuuu Masyarakat dan Rakyat. Perlu Tahu

 Assalamualaikum Wbr...

Hamba ingin berkongsi dengan semua bagaimana Media menipu masyarakat.  Ini baru bab bola dan Fesyen, mereka dah menipuuu..... inikan pula bab-bab politik parti pemerintah yang ingin mengekalkan kuasa mereka.  kalau bab politik...tentunya lebih dahsyat...dan berbagai-bagai konspirasi dicipta bagi menjatuhkan kawan dan juga lawan.  


Belum lagi citer bab-bab khazanah negara seperti Minyak, Tol, Kelapa Sawit, Air, Tenaga Elektrik, duit saman kenderaan yg diperolehi sampai berjuta2 mana perginya dan lain-lain yang dirompak oleh mereka yang berkepentingan, dan kemudian senang2 menaikkan harga komoditi ini agar kerugiannya dan ketirisannya ditanggung dan dibayar oleh rakyat.   Belum lagi sentuh bagaimana UMNO BN menipu Rakyat dalam pilihanraya pula. Haaa..!!  Lebih-lebih lagi di DUN Tenang.   Jangan sangka Air yang Tenang tiada buaya.  Bukalah mata tuan puan.


Panglima7
Credit kepada Henry Zackery


Lagi Edop kantoi

Pic dibawah ini menunjukkan bahawa media di sesebuah negara sengaja meng'edit ' pic tersebut sebelum dipublish kepada umum. Bertujuan untuk mengaburkan mata para publik bahawa pertandingan tersebut dihadiri jutaan penonton. Hahaha, akhirnya kantoi siot.. barisan hadapan je penuh sebenarnya. Akhirnya terbukti bahawa media juga mengaburi mata publik, adakah di negara kita macam ini jugak? Kita sama2 la fikir sendiri ye, bagi yang berani boleh la bongkar pasal media di dalam negara kita nie pulak. Kalau x jelas anda klik la pada pic tersebut untuk zoom.






Yang kedua ni pulak aku x berapa pasti iklan ape, tapi iklan ini hendak menunjukkan bahawa sesiapa menggunakan produk mereka akan kelihatan seperti model tersebut la kot. Adakah akan kelihatan cantik seperti model atau kaki anda akan patah macam model tersebut? Benda punya jelas macam ni pun boleh terlepas pandang, myb nak publish cepat2 untuk tujuan pengiklanan. Yela, zaman sekarang nie kalau lambat publish produk, orang akan cakap ciplak dari syarikat lain pulak kan. Hasilnya kaki model patah. Wahahaha..






Sumber ' smilepanic.com '
Nuffnang Ads

1 comment:

Amy Syaquena said...

Good info..macam tue erk dowang buat..ish3x...

Related Posts with Thumbnails

Jom Chatting dan Borak Secara Online

http://www.meebo.com/rooms

Pengikut Panglima7 Luar Negara