Pengikut-Pengikut Panglima7


Kalendar Islam

Jul 12, 2011

Kerajaan UMNO Tidak BERTAMADUN...Lihat Demonstrasi BERSIH Di Luar Negara

Assalamualaikum Wbr...




BERSIH berdemonstrasi  di Australia secara aman dan damai.  Tiada suatu kekacauan pun berlaku. Aman damai, tiada gangguan polis, tiada provokasi. Tu baru dinamakan tamadun.  Malulah dengan Dunia Luar.  Memang Dasar Kerajaan UMNO, Kerajaan Katak Di Bawah Tempurung.
BERSIH sebuah pertubuhan NGO yang dikatakan tidak berdaftar di negara ini DIHARAMKAN oleh Regim Kurang Ajar UMNO Najib dan dinafikan hak berhimpun serta bersuara secara aman di bumi bertuahku Malaysia.  

Tapi di negara lain di dunia.....BERSIH sebuah pertubuhan yang dikatakan tidak berdaftar ini boleh pulak berhimpun dan berdemonstrasi secara aman dan DAMAI di 22 negara tanpa kelihatan seekor pun Polis di sana.  Mereka tak pun dipukul dan dikejar Polis, dipijak-pijak 8-9 orang, disembur dengan gas pemedih mata dan ditembak dengan air gatal berasid dari trak Water Canon.???  Ko nak kami tukarkan demonstrasi aman menjadi demonstrasi ganas ke??? Income Tax Rakyat engkau sebat saban tahun....suara rakyat ko tak mahu dengar.   Kurang ajar UMNO.!!  patutlah undi UMNO HARAM dan berdosa!!

DEMOKRASI ala....aper...yang dilaung-laungkan oleh Regim Kurang Ajar UMNO Najib ini???
Lahabau sungguh.!!  Kalau tak tahu memerintah..jangan memerintah laaa....UMNO.  Sungguh memalukan negara.

Sila lihat demonstrasi aman dan damai BERSIH Di Luar Negara.

Demontrasi BERSIH di Brisbane pada hari yang sama di Kuala Lumpur.  Seorang pun tiada tercedera atau patah kaki bahkan mati dipukul atau dikejar Polis.


Bersih di Australia berjalan dalam aman, tiada gangguan polis, tiada provokasi. Tu baru dinamakan tamadun.  Malulah dengan Dunia Luar.
BERSIH di New Zealand sebelum perarakan. Siap santai lagi.  Setitik darah pun tak tumpah.


BERSIH di London. Negara tamadun awal, hormat hak asasi manusia



Gambar atas ,BERSIH di Hongkong berjalan dengan aman tenteram di dalam hujan.Tidak ada gangguan polis.Berjalan memenuhi jalanraya. Bangunlah bangsaku, berjuang menentang kezaliman.

                        Seorang pun takde yang mati atau Terbunuh di sini....tapi di Malaysia ada yang mati.
Bersih di Australia berjalan dalam aman, tiada gangguan polis, tiada provokasi. Tu baru dinamakan tamadun.  Malulah dengan Dunia Luar.

Panglima7
Malu laa dengan Dunia Luar.

1 comment:

Kak Amy said...

singgah sini melawat panglima..

Related Posts with Thumbnails

Jom Chatting dan Borak Secara Online

http://www.meebo.com/rooms

Pengikut Panglima7 Luar Negara