Pengikut-Pengikut Panglima7


Kalendar Islam

Mar 1, 2010

Tembelang Siti Mohd Fairus Akhirnya Pecah Jua.....

Penuh sekandang bau telur tembelang mamat ni apabila beliau mengumumkan menyertai UMNO semalam.
Hamba Panglima7 tidaklah heran pabila mendengarnya.  Kalau projek yang menghabiskan duit rakyat yang dikejar begitulah.....tiada dalam PR, dalam UMNO ada.

Pulanglah ke tempat asalmu dan jangan kembali lagi selepas ini.  Ada atau tiadanya kelibatmu di dalam PR sama sahaja.  Nak study konon......dalam UMNO tak payah study...ada ongkos semua boleh lolos.

Beliau bukan orang politik sebenarnya.....beliau ikut-ikut ajer.  Di mana ada gula di situ ada semutnya.

panglima7 Wrotes

3 comments:

jebat_berani said...

kandaku panglima 7...

tindakan fairus meninggalkan PKR patut diucapkan ribuan terima kasih..jika sebelum ini um-no pulau pinang teruk menghentam fairus kini mereka menjilat kembali apabila menerima fairus dalam parti mereka..

begitu juga dengan fairus..sebelum ini beliau begitu lantang menghentam um-no dengan mengatakan um-no parti yang menganiaya rakyat dan menolak islam..tapi kini beliau meninggalkan PKR kerana mengatakan parti itu tidak kosisten memperjuangkan rakyat dan islam...

beliau lantas masuk ke dalam um-no..persoalannya apakah um-no ikhlas memperjuangkan rakyat dan agama islam??apakah beliau sudah lupa apa yang pernah beliau suarakan sebelum ini??begitu mudah beliau melupakan apa yang beliau katakan...

mungkin wang ringgit dan pelbagai ganjaran yang menanti membuatkan fairus menjadi buta dan bisu..tak mengapalah...jika beliau masih lagi dalam PKR pun bukannya mendatangkan kebaikan..malah membebankan dan memburukan imej parti PKR dan Pakatan Rakyat sahaja...

kepada fairus hamba ucapkan ribuan terima kasih kena meninggalkan kami Pakatan Rakyat..datang mu tak dijemput pergi mu takkan ku tangisi..cuma akan ku buat kenduri tahlil sahaja..

Panglima7 said...

Salam kekandaku Jebat Berani.

Terima kasih yang tidak terhingga pada kekanda yang sudi mencoretkan panjang lebar di teratak hamba. Semoga dirahmati Allah hendaknya.

Hamba cukup bersetuju dengan kekanda Jebat. Tak perlu ditangisi pemergian beliau dan perlu kita ucapkan terimakasih kerana meninggalkan Pakatan Rakyat.

Takbirrrrr !!! Allahuakbar.

al-brangi Online said...

salam pang5 tujuh,

al-brangi tertarik dengan ungkapan....dalam UMNO tak payah study...ada ongkos semua boleh lolos.

akakakakakkaka. janji masyuk, semua beres

Related Posts with Thumbnails

Jom Chatting dan Borak Secara Online

http://www.meebo.com/rooms

Pengikut Panglima7 Luar Negara