Pengikut-Pengikut Panglima7


Kalendar Islam

Feb 4, 2011

Kejadian Di Mesir: Blogger Dikatanya Menipu, Tak Guna punya Setiausa Politik PM

Assalamualaikum Wbr,

Ramai di antara blogger-blogger menyiarkan berita-berita kejadian rusuhan di Mesir dan keadaan Pelajar kita di sana.  Disebabkan terputusnya bekalan Elektrik, segala transaction untuk mengeluarkan duit tidak berfungsi, media dan berita tidak diketahui pelajar kita di sana...maka mereka menggunakan apa sahaja saluran melalui rakan dan facebook untuk berkomunikasi dengan blogger di alam maya bagi menyampaikan maklumat kepada Kerajaan Malaysia, Malaysia = UMNO, yang sangat lembab ini.  Itu yang penyokong dan UMNO letakkan dalam mentaliti mereka bahawa Malaysia adalah UMNO.  Bangang sungguh.!!!  Orang kampung boleh laa ko tipu.

Apabila segala informasi dikeluarkan oleh blogger2 tentang kejadian rusuhan di Mesir dan keadaan pelajar Malaysia yang terhimpit di sana...maka Setiausaha Politik Perdana Menteri Datuk Shahlan Ismail berkata...."Janganlah percaya blog-blog ni semua, tolong ikut saluran yang disediakan kerajaan, kalau dari blog, biar sumber itu rasmi dan boleh dipercayai, kalau tiba-tiba dapat tahu, jangan terus percaya" katanya.

Jadi selama ini...pelajar2 kita kat Mesir yang melaporkan peristiwa di sana menipu laa.....Shahlan???
Yang ko percaya hanyalah blogger Papa Gomok.

Setiausaha politik macam ini pun ada.....

9 comments:

joecharlie said...

Friday, February 4, 2011
KRISIS MESIR : DAP PARTI SUNDAL.
11 ribu pelajar malaysia di mesir terkandas.
95% boleh dikatakan melayu.
melayu yang sebagiannya pelajar yang menyokong pas.

kenapa DAP senyap dan tak menggesa agar bantuan segera dihulurkan ?

pasal yang terlibat dalam krisis ni semuanya melayu.

dalam kes teoh beng hock, pas diperlakukan macam keldai demi mengambil hati dap. tetapi dalam kes cemas yang melibatkan 11 ribu pelajar melayu, kenapa pas tak suruh DAP ikut stail yang sama ?

DAP senyap,
malaysiakini senyap
malaysianinsider senyap.

bayangkan kalau 11 ribu pelajar yang terlibat ini kesemuanya cina
konpem meletop lah satu malaysia.

DAP memang anjing rasis nombor satu, dan pas pulak penjilat tegar lubang buntut kit siang. memang hebat politik pas. macam keldai.
Posted by GAP KEMBALI at 1:00 PM

Anonymous said...

kalau nak jilat punggong bos pun, jangan nak gadai kepentingan rakyat kita dimesir... ada juga manusia mcm ni

Panglima7 said...

Dah la tuu joecharlie...nak bela melayu konon...nama pun nama kapiaq....ada hati nak bela melayu. Kalau setakat komen macam nie....ako boleh boleh komen dan belasah ko cukup-cukup. Nasib baik ko dalam blog ako...kalau kat blog luar siap la ko.

ADJUST CKIT said...

Aku nak ejas skit ayat " joecharlie "
tu ckit je...

UMNO memang anjing rasis nombor satu, dan "joecharlie" pulak penjilat tegar lubang buntut SOI LEK. memang hebat politik "joecharlie". macam keldai.

Apa PERASAN ngko joecharlie ?????

joecharlie ape haa
joecharlie ape haa
joecharlie ape haa...........

Anonymous said...

hhahahaa,,, sabar,,, buat apa nk gelabah??? yg penting apa yg u tulis dlm n3 u adalah benar,,, len la lau u tulis 2 xbetul,, sure u gelabah kn?? nasihat i sbgai ank muda tuk org2 PAS, UMNO, BN, PKR etc.,, please!!jgn la korg melalak kt keyboard comptr @ lptop jer,, tampil ke hdpn melalak dgn mulut korg 2,, ckp apa yg korg kata betul 2,, face 2 face pembangkang n kerajaan,, jgn plak bla dah bersemuka masing2 muka bertalam2,, masing2 control muka ensem,senyum peluk cium.. bila kt kt belakang cam haram

MOH KEMBARA said...

Salam Panglima7, wah hangat2 komen kat sini. Sabor jer. Tu sebab kat blog teman, teman tulis sumber, teman komen sikit jer. Nak kata teman nipu ttng krisis Mesir tu tak buleh, teman amik dr sumber lain he he!

Melur Jelita said...

Amboiiiiiiii sedapnya mulutttttttttt..saya bukan saja ambil dari sumber yang benarrrrrrrr , malahan bercakap dengan ibu, kakak, sepupu dan saudara mara pelajar - palajar di Mesir snediri. Dengar dari orang Mesir sendiriiiiiii. Sumber yang betul2 sahih. Cuma kat blog tu saya tulis macam nak pujuk kanak - kanak ribena..TOLONG LA SELAMATKAN PELAJAR MALAYSIA DI MESIR ..Takut depa tersentap dan malu besarrrrr sebab lambat bertindak!

Melur Jelita said...

Tu pun dok berlagak lagi , dok war - warkan yang Malaysia negara terawal bawa keluar rakyat Malaysia. Dia lupa "dia" sendiri kasi sumber...US Dan Britain la yang paling awal.

Panglima7 said...

Waalaikumsalam Melur,

Memang patut dicili mulut Settiausaha Politik PM ini dan juga mulut Joecharlie...hehehehe.

tapi biasanya yang mencili nie...kerja org pompuan...so hamba serahkan pada Melur ajer laa....Tang hamba..memang kena satu das kat joecharlie tuu....hehehehe

Related Posts with Thumbnails

Jom Chatting dan Borak Secara Online

http://www.meebo.com/rooms

Pengikut Panglima7 Luar Negara