Pengikut-Pengikut Panglima7


Kalendar Islam

Mar 12, 2011

Bala Dari Illahi: Peringatan... Kembali Pada Melayu ???

Assalamualaikum Wbr....

Tsunami Di Jepun..MasyaAllah !!

Tsunami yang melanda Acheh, Sumatera....Allahuakbar.!!!  Jika aku yang berada di sana...tiada lain yang ku ingat hanya mati.
Belum pun igauan Tsunami yang berlaku di Sumatera Indonesia yang mengorbankan Ratusan ribu Umat Melayu Rumpun Indonesia dan berbagai bangsa di negara sekitarnya pada tahun 2004...kini Tsunami muncul kembali menghancur dan meranapkan negara paling moden di dunia ..Jepun.  MasyaAllah.!!!

Walau semaju dan secanggih mana pun sesuatu bangsa itu di dunia ini...jika tidak tunduk dan patuh kepada syariat yang turun dari Illahi.... ia mengundang bala dari Allah sebagaimana yang berlaku kepada kaum-kaum dan umat manusia yang terdahulu sebelum ini.

Walaupun Jepun di antara Negara lingkaran Api Asia Pasifik...yang sering digegari dengan gempabumi..hingga wujudnya dongengan ULTRAMAN....tetapi itu tidak bermakna gempa bumi dan Tsunami ini....hanya kejadian alam semata-mata.  Sesungguhnya Allah jualah yang memerintah dan menguasai langit dan bumi, hatta sehelai daun yang gugur dari pohon..telah termaktub di dalam Luh Mahfuz berapa kali lenggokkan daun tersebut sebelum jatuh menyentuh bumi.

Justeru itu.....kejadian Tsunami dan gempa bumi yang berlaku di Jepun dan di negara lain....tanpa pengawasan dari Allah SWT tertolak dengan sendirinya.

Tsunami yang berlaku di Jepun bukan sahaja peringatan kepada Rakyat dan Negara Jepun semata-mata tetapi peringatan kepada seluruh Manusia di dunia ini tidak ketinggalan juga kepada UMNO agar kembali kepada Allah dan ajaran ISLAM tanpa mengira siapakah yang membawanya,.... Nik Aziz ka !!, PAS ka....Orang Negro yang hitam legam kulitnya ka !!!.....
Kembali kepada Perjuangan ISLAM itulah yang pasti....
Bukannya Kembali kepada Melayu.


Peringatan dari Allah ini bukan untuk manusia kembali mendaulatkan bangsa masing-masing...Tetapi kembali kepada Allah dengan mengamal dan memperjuangkan Islam.


Panglima7

2 comments:

Panglima7 said...

Sejak bila tukar jadi Cina nie..hahaha !!! kata bela melayu ??? Hampas !!!
Tak kisah laa ko nak jadi Cina ke Melayu....kerana perjuangan bangsa tiada dalam kamus agama Islam.

ruslan said...

bertukar nama kepada nama kafir menguatkan lagi kekafiran.

Related Posts with Thumbnails

Jom Chatting dan Borak Secara Online

http://www.meebo.com/rooms

Pengikut Panglima7 Luar Negara