Pengikut-Pengikut Panglima7


Kalendar Islam

Mar 22, 2011

Kalau Rupa Ghandi &Hitler Boleh Buat, Inikan Pula Rupa Anwar ???

Assalamualaikum Wbr...

Rupa Adolf Hitler Boleh Buat Takkan rupa DS Anwar tak boleh ???

Patutlah banyak beredarnya cerita-cerita seks dan lucah terhadap ADUN-ADUN dan pemimpin Pakatan Rakyat di blog-blog UMNO....Rupa-rupanya ianya adalah introduksi untuk mengiringi fitnah video seks Anwar Ibrahim yang di heboh-hebohkan semalam.

Fitnah ke atas DS Anwar Ibrahim bermula pada tahun 1997 lagi...semasa menjadi Timbalan Perdana Menteri di bawah Regim Mahathir....bagi menghapuskan karier politik DS Anwar maka direka cipta kononnya DS Anwar Ibrahim melakukan liwat di kondo Tivolli Villa. Tetapi terpaksa dibuang kes, mana tidaknya, tuduhan incident Liwat ini yg didakwa berlaku di Tivolli Villa, sedangkan Tivolli Villa belum wujud lagi ketika itu...hahahaha....kan dah kantoi kat situ. Kemudian...



setelah DS Anwar kembali semula ke persada politik setelah bebas dari dipenjarakan atas tuduhan rasuah...beliau berjaya menghimpun dan menyatukan parti-parti pembangkang sehingga berjaya menawan 5 negeri di dalam pilihanraya umum yang ke 12 dan merampas tongkat sakti dari UMNO BN.

Ini sangat mengusarkan UMNO BN apatah lagi bila kalah besar dalam pilihanraya umum yang lepas dan bila melihat sokongan rakyat yang semakin memuncak di seluruh pelusuk negara. Kerisauan ini ditambahkan lagi dengan diwar-warkan bahawa PR akan menuju ke Putra Jaya.

Maka bermula dari situlah Fitnah liwat ke 2 direkacipta...bagi menyakinkan golongan rakyat yang was-was bahawa DS Anwar Ibrahim memang terlibat dalam isu liwat. Apabila isu liwat seringkali dimainkan dari tahun 1997 lagi hinggalah terbit liwat kedua...maka rakyat yang tadinya was-was akan mula percaya. Itu strategi namanya. Itulah motif sebenar UMNOAPCO. Macam lagu laaa.....lagu yg tak sedap pd awalnya di telinga...jika seringkali didengarkan dan didendangkan di radio...daripada tak sedap..akan jadi sedap. daripada tak hot....akan jadi hit dan tip top. Inilah perancangan mereka.

Setelah Liwat ke2 yg melibatkan pula si Saifol ini kantoi.... disebabkan banyaknya air mani-air mani dari berbagai lelaki lain yang tidak dikenali di dalam duburnya...maka ini mengundang persepsi yang si Saifol ini memang kaki main belakang. Cuma yang ditekankan di sini ialah DNA Y....yg cuba dipadankan dengan DS Anwar Ibrahim. Dalam negara yang mempunyai politik yang kotor dibawah UMNOAPCOBN....memang wajarlah DS Anwar tidak memberikan DNA nya....apahal...ko yg tuduh ako...ko pandai lah carikan buktinya...bukankah bukti air mani dalam kes liwat satu....masih ada, takkan tak simpan dan dah buang.??? Peguam-peguam dan mahkamah yang dikuasai oleh tangan-tangan ghaib dalam negara kita menyebabkan penyerahan DNA ini sangat-sangat diragui.
Disebabkan itu...kes liwat Saipol ini kantoiii ...!!!!

Sebelum kantoinya kes liwat Saipol ini...maka ada pulak Plan C......yang dirancangkan sebelum ini jika kes liwat Saipol gagal. Nampak tak bagaimana mereka counter action fitnah yang Liwat Saipol yg tak berjaya ini dengan mendatangkan pulak video seks Anwar Ibrahim dengan pelacur dari Perempuan Cina.

Rupa Ghandi dalam filem pun org boleh buat...!!!

Apa nak heran......Kalau orang boleh buat filem dengan sebijik muka macam Adolf Hitler dan Mahatma Ghandi tanpa berkurang sedikit pun rupa mereka....inikan pula rupa bentuk DS Anwar Ibrahim. Cari bentuk muka yang mirip dan solekkan jer...senang daa itu. Yang penting Upahkan ajer....bagi membuat muka sebijik Anwar...tetapi sayang....perut pelakon video tersebut tidak sama dengan Perut Anwar Ibrahim....hahahaha...kan dah kantoi...!!!! Ermmm...

Sekiranya Video Seks DS Anwar Ibrahim ini kantoi.....maka disusuli pula video seks DS Anwar bermain dengan pondan atau makyah di Thailand. Sedang dikeluarkan ....nak tahu lebih lanjut boleh ikuti blog "Milosuam". Ermmm...macam macam.

Sekiranya tidak juga berjaya menyakinkan rakyat akan perilaku DS Anwar....pada pandangan Panglima...mereka akan merekacipta video....Anwar melakukan seks dengan Binatang pula.
barulah lengkap nafsu seks Anwar Ibrahim...bermula dengan meliwat Lelaki sejenis....kemudian melakukan seks normal dgn perempuan...dan melakukan seks dgn pondan (dua naluri) dan akhirnya dengan binatang.

Kesemua fitnah ini direkacipta bagi memburukkan mastermind pemimpin PR dan mengelakkan UMNOAPCO terus kalah dalam pilihanraya umum yang akan datang....dan sekaligus menyelamatkan hayat kuasa mereka...lebih2 lagi menjelang pilihanraya umum yang ke 13 nanti yang mungkin diadakan pada tahun ini.

Wallahualam.

Panglima7.

4 comments:

mommylavender said...

macam2 sekarang ni,teknologi....telah di ambil kesempatan oleh orang2 yang tak brtanggungjawab

mommylavender said...

salam mlm pnglima~ hee..mommy neh epy2 jer, lau serabut....tak leh main urup2 ni...msti otak mommy blurrrr~

Unknown said...

selagi PAS menjunjung anwar sebagai ketua.. selagi itulah ISLAM akan menjadi pertaruhan sampai bila-bila...

hamba tidak benci PAS, tidak benci PKR tetapi hamba sangat benci pada Anwar... keburukan yang dibawanya lebih teruk daripada kebaikannya....

seorang ketua pemimpin pembangkang yang baik tidaklah wajar untuk mengeluarkan perkataan-perkataan kotor lagi jijik di hadapan ramai!!

Bela ISLAM itu sesungguhnya! Usah dibela Individu itu sepertinya beliau adalh sempurna!!

FAHAMI AKAN MAKSUD HAMBA ITU...

Lain orang lain pandangan politik... tetapi jangan kerana politik itu ISLAM DIPANDANG HINA!!!!!

Anonymous said...

Pendekar Berkuda...

Kuda hang dah makan ka?

Ka hang dah makan kuda?

Gurau je...

Hang jangan marah haa...

Kalau marah nanti hang kena jual noo...

Kah kah kah.

Related Posts with Thumbnails

Jom Chatting dan Borak Secara Online

http://www.meebo.com/rooms

Pengikut Panglima7 Luar Negara