Pengikut-Pengikut Panglima7


Kalendar Islam

Feb 26, 2011

Najib, UMNO Akan Membawa Negara Menuruti Jejak Langkah Kamal Artartuk

Assalamualaikum Wbr.

Apabila Pemimpin UMNO memuji dan mendatangi Kamel Atartuk, Pengasas Turki Moden di Turki Baru-Baru ini. Mahathir pun turut memuji juga.  Maka ingatlah Azab Allah amat pedih.

Hmmm....asal kena puji dengan orang Yahudi dan Kristian ajer......Najib dan UMNO kembang semacam....berita-berita yang dikeluarkan oleh Perutusan Meloya asyik melalak panjang-panjang di dada akhbar sehingga seminggu pun tak habis bercerita tentang pujian ini.

Pujian orang kafir yang engkau harapkan di dunia ini wahai Najib dan UMNO. !!!!!
Pujian dari Allah untuk hambaNYA yang mengikut perintah Allah dan Rasulnya......engkau sepak tepi.

Apabila Puak-Puak Yahudi dan Nasrani dari Amerika Syarikat dan Israel memuji Malaysia kerana mengamalkan Islam yang Sederhana sebagaimana Kamal Artartuk......Fuihhhhyooo.........Kembang semacam punggung2 UMNO dan Najib.....Sampai Mahathir pun turut menyebut Kamal Artartuk sebagai contoh Nasionalisme Terulung dalam kecamannya terhadap Nik Aziz.

Dalam Islam.....Tak ada istilah Islam Asas (Fundamental), Islam Sederhana (Moderate) dan Islam Ekstrim (Ganas & Kasar) atau ISLAM Hadhari yang direkacipta oleh UMNO .  Tak ada pun !!!......Nabi tak pernah sebut......ada Islam moderate dan ekstrem.  Hanya puak-puak Yahudi dan Nasrani yang mahu Umat Islam berpecah dan mengikut telunjuk mereka sahaja yang melabelkan Islam kepada Islam sederhana dan ekstrem apatah lagi Islam Hadhari.   Dan sekarang ini....UMNO & Najib pula menggunapakai istilah ini untuk menyerang Ulama Besar Dunia.....Yusof Qardhawi sebagai Pengganas (Terrorist) apabila Ulama tersebut menghalalkan pembunuhan Muammar Gaddafi.  Begitu juga Najib menggelar Ikhwanul Muslimin yang pengasasnya Imam Hasan Al-Banna sebagai kumpulan Pengganas.  Sungguh.... tindakan Najib ini amat Memalukan Umat Islam di Negara ini . !!!

Kajilah wahai mangkuk......kenapa Ulama Besar Dunia ini menghalalkan darah Gaddafi ????  Boleh tak UMNO dan Najib Jawab...kenapa Ulama tersebut menghalalkan darah Gaddafi?    Aku tanya nie....  Kau ingat senang2 ker..Ulama atau Islam atau Nabi SAW nak halalkan darah seseorang itu.

Inilah jadinya kalau orang yang bukan ahlinya atau partinya .....memimpin negara.  Cakap Musuh Islam lagi didengarinya dari cakap Ulama......Pujian Musuh Islam lagi menaikkan semangat UMNO untuk terus mengamalkan Islam sederhana dari mendengar cakap Ulama.       Kamal Artatuk pengasas Turki Moden.....yang dihina Allah lagikan mendapat penghormatan dari Mahathir dan juga Najib.

Kalau orang UMNO tak nampak lagi akan hijab yang dibukakan oleh Allah ini.....Tak tahulah Panglima nak cakap apa lagi.  nampaknya negara kita ini menuju ke arah Turki Moden.  Memang layaklah....banyak kes maksiat di negara kita ini.  Islam sederhana yang dibawa oleh UMNO memang menghalalkan semua ini.  Lelaki dan perempuan boleh bersalaman.......First lady negara (kononnya) boleh bercium pipi lagi dengan pelakon bollywood.  Islam Sederhana katakan....!!!!

Panglima7

5 comments:

Unknown said...

Nampaknya dah jadi macam trend pemimpin negara islam lebih rela dipuji oleh musuh-musuh islam daripada buat baik pada rakyat sendiri.

Anikimaro said...

jika benar pemimpin sekarang ini mengikut jejak langkah mustafa kamal attartuk, maka lenyap binasa lah negara islam ini...nauzubillah!!

sape nak tau kisah yang paling JAHANAM klik sini

Kak Amy said...

amy singgah melawat panglima...

MOH KEMBARA said...

Salam Yob Panglima, orang Islam dah takder jatidiri, kena dipuji orang kafir baru rasa diiktiraf. Err Yob Panglima, kat ruang komen Yong tadi Yob kata Yong gi Melaka. Jauh tu nak gi, Yong kat Laut Hitam ni!

Kak Amy said...

setuju sekali dengan komen en.moh..

Related Posts with Thumbnails

Jom Chatting dan Borak Secara Online

http://www.meebo.com/rooms

Pengikut Panglima7 Luar Negara