Pengikut-Pengikut Panglima7

Kalendar Islam

Feb 17, 2011

Tembakkan Nyanyuk Mahathir Pada TG NA Satu Pun Tak Kena

Assalamualaikum Wbr.

 Pakai mesingan nampak !!!

Lanjutan daripada kenyataan Media TG Nik Aziz terhadap Mahathir, menyebabkan mantan PM itu melenting sakan.  Mana yang tercapai dek logik akal tuanya....dikeluarkan bagi menembak dan menyerang fakta-fakta yang dikeluarkan oleh Nik Aziz.  Kasihan mantan seorang ini.  Sepatutnya di usia senja begini, dah ingatkan rumah '4x6' tuu... Tak insaf-insaf.  Ternyata logik akal yang tidak disokong oleh fakta yang dilemparkan oleh Mahathir terhadap Tuan Guru itu dapat dilihat sebagai Auta atau temberang.   Dah macam mengarut dah bunyinya hahahaha.......

Fakta mestilah dihadapi dengan Fakta.....bukannnya auta Che Det ooiii !!!!
Kita bukan lagi bercerita di hadapan orang tua-tua di Malaysia, yang rata-ratanya mengangguk sahaja..... tetapi kita berhadapan dengan generasi yang kian celik mindanya.

Kalau macam itulah tembakkan balas engkau pada Nik Aziz......sah..!!! satu pun takkan mengena Tuan Guru tersebut.   Malah dongengan engkau akan dianggap nyanyuk. Hahahaha....

Kalaulah matalamat Nik Aziz hidup di dunia ini semata-mata nak menang Pilihanraya.....dia dah menang pun....dan dah jadi Menteri Besar pun di Kelantan selama 20 tahun dah, tapi kehidupannya masih begitu, tak kaya pun dan tak mewah pun......rumahnya masih begitu, masih kekal buruk dan tidak berubah pun.

Beliau masih makan bersila dgn mengunakan tangan dan membaca Bismillahirrahmanirrahim..  Bila ada urusan peribadi...beliau Nik Aziz gunakan pen nya sendiri dan tidak menggunakan pen milik kerajaan atau milik UMNO atau milik rakyat.

Jadi apa yang dicari oleh Tuan Guru Nik Aziz ni Che Det ???.......Kemenangan dalam Pilihanraya kah atau keredhaan Illahi ???.  Janganlah asyik Cemerlang, Gemilang dan Temberang ajer.

Panglima7

6 comments:

Anonymous said...

nik aziz memang tak mencari apa-apa lagi sebab dia dah dapat satu perkara...perkara itu adalah yg dah sebati dgn dirinya iaitu 'dendam'. kita hidup ini tak lama..sedarlah.

Amy Syaquena said...

as'salammualaikum panglima..

apa perkhabaran hari ini..

syok sendiri said...

banyok songeh la ngko ni panglima 17..syok sendiri lebih..lau ada fakta jwb la satu persatu hujahan tun m tu..bkn asyik spin ntah apa2 cam geng2 pas yg lain..hebat m gun ko..koya lebih..doh la tu..

syok sendiri said...

kerna daedam nik aziz tu la..yg buatkan dia sangup tampil low.profile.dendam politik..!!!

Panglima7 said...

Waalaikumsalam Amy. Khabar baik. Dok melayan anonymous yang bacul nie. Takut nak keluarkan identiti diri masa nak komen. hmm.

Panglima7 said...

Anonymous dgn Syok sendiri nie...memang syok sendiri, hahaha.
Komen pun mcm budak2. Adakaaa.....org yg berdendam sanggup hidup susah dan asyik berpesan pada yang satu lagi tuu... ingatkan Allah dan Rasul, ikutlah Islam.

Bingai dan bengong korang semua nie...patutlah buduh dan bangang....hingga kena tipu dengan UMNO dan kuncu-kuncunya.

Related Posts with Thumbnails

Jom Chatting dan Borak Secara Online

http://www.meebo.com/rooms

Pengikut Panglima7 Luar Negara