Pengikut-Pengikut Panglima7

Kalendar Islam

Feb 1, 2011

Rakyat Memang Mahukan Harga Minyak Naik RM1 Bukan 10 sen.

Assalamualaikum Wbr.

Seposen ajer Naikkkk !!!!......Naik lah sepuluh hinggit.....itu barulah namanya sumbangan rakyat sebagai tanda sayang kepada UMNO BN.

Harga minyak naik lagi tengah malam tadi......Minyak Ron 97 dinaikkan seposen ajer daripada RM2.40 kepada RM2.50.  Memang cukup aku berterimakasih kepada UMNO BN yang sangat faham akan kehendak Rakyat bukan sahaja rakyat yang mengundi calon UMNO BN di DUN Tenang sampai mencapai kemenangan semalam tetapi di seluruh negara.  Syukran. Syukur kepada Allah.

Tapi sayang sekali....kecewa sungguh aku...kalau ia pun nak naik tuu....biarlah sampai seringgit satu liter.  baru lah berbaloi-baloi untungnya UMNO BN nanti.  ini naik ciput....untungnya pun ciput laa......mana cukup kalau nak berbahagi sesama petronas, pemipin UMNO yg ada share....manalah cukup.!!!  Naiklah Singgit.......Apalah sangat dengan singgit punya kenaikkan.  Rakyat dah bermati-matian beri sokongan pada UMNO BN di DUN Tenang, lebih-lebih lagi PAPA GOMOK....(sampai gemuk dia - tak tahu mana duit nak dibelanjakan) jadi naiklah Singgit ker....Lima hinggit ker...10 hinggit ker.......perghhhh..!!!  baru lah puas hati aku.
Ini tak.... seposen!!! Tak terasa pun.  Dan tak jadi miskin pun aku.   Kalau jumpa seposen pun ako buat2 tak pandang ......  Dengan sepuluh hinggit pun tak jadi hal laa  kalau nak naik...inikan pulak seposen.

Panglima7.
Tahniah UMNO BN.  Yang secara tidak langsung memertabatkan ekonomi bangsa Melayu walaupun dengan seposen.. You best laaa......

12 comments:

Anonymous said...

Bodoh hang ne... RON97 naik biak pee la... Hang pun gunakan RON95. Bodoh bin bangang hang ne....eee

Anonymous said...

GOTAH DEN NAIK 3 HINGGIT KELAPA SAWIT NAIK 30 HINGGIT OKLAH LA. TU NAMA NAIK TAIK GIGI AJA TAK KISAH PUN.ALHAMDULILAH.HANYA orang hamPAS kelantan MESJID SEBIJI PUN TAK MAMPU BUAT TOKKONG BUDHA TERBESAR BOLE BUAT PULAK kan bodoh tu ISLAE GAPO?

Melur Jelita said...

Kah kah kah

ika~~ said...

sggh sarcastic!
haha!
betol tu..seposen je kaan?
*siapla pru nanti kau bn!

Anonymous said...

I love harga barang naik. Naik lagi banyak-banyak supaya semua keluarga I di kampung boleh berpuasa sunat sepanjang tahun.

Harga petrol naik? Ada aku peduli? Aku pergi kerja jalan kaki, naik komuter, LRT jalan kaki balik dah sampai tempat kerja. Kerja-kerja-kerja. Jalan kaki, naik LRT, naik komuter, jalan kaki dah sampai rumah. Makan tengah hari kalau tak puasa, air paip dari surau. Kat rumah minum air paip free dari Kerajaan Negeri Selangor, masak nasi dapur gas, laukan garam pau kat bangla sebelah rumah. Kalau sakit pergi ke Klinik 1 Malaysia, dia bagi vitamin - sihat balik, silap-silap dapat MC yang diwar-warkan di Tenang. Jadi, penaik lagi harga barang, aku suka, aku suka, aku suka.



Percaya tak temberang aku ni?



Hanya orang gila macam UMNO je yang suka petrol berkualiti naik.

Amy Syaquena said...

habis mengundi habis semua barang naik huhu...

Anonymous said...

naek tinggi xpe...nnti turn laju2

Amy Syaquena said...

panglima amy datang mengadap tapi tuan rumah tutup pintu la macam mane nak mengadap nie hehe..

Panglima7 said...

Assalam....kali nie ako bagi lepas anonymous yg dtg buat komen di sini. Saje bagi lepas...tengok mcm mana bahas dia org..hahaha Berani bagi komen tapi bacul nak dedahkan identiti mereka.

Panglima7 said...

Assalam melur....hahahaha.....Panglima tukar kepada reverse psychologi

Panglima7 said...

Assalam Amy....

Terimakasih kat Amy...yg setia datang mengadap Panglima....Barang-Barang semua naik...lebih-lebih lagi kalau UMNO BN Menang. Sebab tuu kalau nak barang-brang turun...kena undi Pakatan Rakyat. Tak kiralah dari parti mana, Pas ker..PKR ker..atau DAP. kalau berjaya tawan Putra Jaya...harga barangan akan turun dengan turunnya harga minyak dan tol. InsyaAllah.

Aku Dan Teksi said...

Harga getah naik,sawit pun naik,tapi tak lama,di turun balik,minyak ni naik tak turun2 apa hal,lepastu barang2 pun naik..Apa ke jadah semua ni(pinjam NTV7)

Related Posts with Thumbnails

Jom Chatting dan Borak Secara Online

http://www.meebo.com/rooms

Pengikut Panglima7 Luar Negara