Pengikut-Pengikut Panglima7

Kalendar Islam

Aug 16, 2011

Jangan Kahwin Dgn Lelaki Yg Suka Memukul


Assalamualaikum Wbr,

Gambar hiasan
Sekadar ingatan kepada kaum wanita.
Jangan sesekali berkahwin dengan lelaki yang suka memukul anda.  Belum berkahwin, atau baru bertunang, teman lelaki dah berani naik tangan ke atas anda.  Anda belum lagi jadi miliknya...dah diperlakukan begitu.  Sungguh MALANG Laa..  Walau sesayangmana pun anda padanya.....usah lah jadikan dia calon suamimu.  Kelak dirimu yang rosak binasa.  

Usahlah dok memikir...anda boleh atau mampu merubah suamimu menjadi baik.  Semuanya sangat mustahil......kerana kuasa mutlak dan veto terletak ditangan suami anda.  

Untuk citer lanjut...Sila Klik Di SINI

3 comments:

Amy Syaquena said...

Paling tak suka lelaki yang kaki pukul nie, nampak macam bukan jantan ..nak pukul pempuan yang lemah , gi la cari lawan yang sebenar baru boleh jadi jantan...

Panglima7 said...

Betul tu amy...Perempuan bukan lawan lelaki. kalau terjadi laa pada mana-mana ahli keluarga panglima yang dipukul oleh lelaki seperti ini...nahas dia Panglima kerjakan.

Anonymous said...

my ex gf pernah cakap i dayus n kejam , tpi pk blik xde pulak sye pernah sampai tgn or curang o wat ever lah.. cuma sometimes to cakap main lps jer. kalau putar blot kang, ckp hipokrit.

Related Posts with Thumbnails

Jom Chatting dan Borak Secara Online

http://www.meebo.com/rooms

Pengikut Panglima7 Luar Negara