Pengikut-Pengikut Panglima7

Kalendar Islam

Aug 10, 2011

Pemimpin-Pemimpin Pas Dapat RM1.4 Juta


Assalamualaikum Wbr.

Asyik nak fitnah orang.... ajer kerjanya.   Benda yang tiada...sengaja diada-adakan.  Tak pasal-pasal nak cari penyakit.  Lepas tuu sombong pulak tuuu....bukti takde nak main tuduh-tuduh.   Haa koo...Kan dah merungkup nak bayar RM1.4juta. !!!   Hahaha,,,,  Oh lupa laks....UMNO BN banyak duit...boleh tolong bayarkan saman mereka.  Mana Parti dapat duit banyak tuuu.....duit rakyat laa....apa lagi.

Cerita lanjut Sila Klik Sini
Panglima7

5 comments:

Hamirdin b Ithnin said...

Assalamualaikum,

panglima pun guna perkataan merungkup ke?

Amy Syaquena said...

salam panglima..selamat berpuasa untuk hari yang ke 10 , sekejap je kan masa berlalu..

Panglima7 said...

Waalaikumsalam Dr.,
Dr. pakai perkataan "merungkup" tuu...Panglima pun pakai la...:)nampak mcm kena ajer bunyinya dengan melingkup. hehehe

Panglima7 said...

Waalaikumsalam Amy. Selamat berpuasa kembali. Tahun nie pose agak letih...mungkin pasal pose tahun nie...Panglima banyak aktiviti kot!!...sedar tak sedar dah 10 malam berlalu.

Amy Syaquena said...

Ow banyak aktiviti erk , amy pula mujurlah dah siapkan sebelum puasa jadi x de la masalah sangat..cuma kalau bangla buat masalah tue yang sakit sikit kena travel jauh huhu...

Related Posts with Thumbnails

Jom Chatting dan Borak Secara Online

http://www.meebo.com/rooms

Pengikut Panglima7 Luar Negara