Pengikut-Pengikut Panglima7

Kalendar Islam

Jan 21, 2012

Suara Gerun Dari Langit - Mungkinkah Dengkuran Dajal ???

Bismillahirrahmaanirrohimm..
Assalamualaikum Wbr.

Dunia digemparkan dengan bunyi pelik di langit.




Suara dari langit yang berbunyi seakan dengkuran ini bukan sahaja berlaku di Kota Samarahan Sarawak tetapi juga berlaku di seluruh dunia. Dengarkan sehingga habis video ini dan video bunyi gerun juga akan menyususl di serata tempat dan bandar di dunia.  Lihat Sinar harian 21hb Jan 2012. Dan lihat komen-komen dari pendengar bunyi ganjil ini yang berjaya dirakamkan di Kota Samarahan, Sarawak.

Panglima7.
Mungkinkah ini bunyi dengkuran Dajal yang sedang tidur.?
Wallahualam.

Uploader Comments (BoyRahan)

  • barangkali penduduk kawasan kota semarahan especialy kampung meranek ada bikin maksiat terkutuk sebab tu ALLAH bagi petunjuk..
    • bunyi dari power grid nie....klau dlm suhu tertentu boleh dengar....nie adalah sbb ada angin yng bawak.
    • @zamreda kawasan ni xde power grid yg besar..
    • This video sounds fake.. It just sounds like someone breathin into a microphn... or either that someone makin the sound with their car on a gravel road. .. I can also hear people snickering in the background
    • @MzSmokiiDee This video is true and authentic, u can ask urself resident in Kota Samarahan whether this video is a hoax or not.

    Top Comments

    • bunyi ini memang menakutkan..kebanyakan warga kampung meranek samarahan ada mendengarnya. ia amat kuat dan jelas dan amat menakutkan. sehingga ke saat ini pun warga meranek masih merasa takut berikutan dari bunyi tersebut..adakah ia suatu amaran yg berkemungkinan sesuatu yg buruk akan berlaku??? nauzubillah..hanya Allah yg Maha mengetahui..

      All Comments (398)

      aminmd70
      • bunyi nie mmg bkn dr sekitar..dan bkn bunyi haiwan gak. mcm dengusan makhluk or maybe ngauman yg pelik.. mybe dimalaysia kiter dengar pd waktu mlm dan ditmpt2 lain di luar negara berlaku pd waktu pg.. ada bunyi kumpulan burung terbang~mcm sedang melarikan diri dipart akhir. percaya pd perkara ghaib tue sudah semestinya bg org muslim.. jgn bongkak dan takbur pd perkara2 yg mcm nie.. dan biler berlaku yg ketawa akan MENANGIS smpai habis air mata..

2 comments:

pusat busana muslim murah said...

serem nya ehh...nice post..salam kenal

Ireenmia said...

Sy tak rasa suara tu dari kilang sbb sy pun dengar suara tu, sama seperti bunyi di Samarahan, pada Khamis lalu, 2 FEBRUARI 2012, tgh mlm dan utk pengetahuan saya dari SHAH ALAM. Pada mlm tu, sy bru nk tidur, bunyi yg pertama sy mmg igt bunyi mercun tp bunyi mercun dlm bentuk letupan, bunyi yg sy dengar ni meleret2. Utk kali yg ke2 sy dgr btl2, sy fikir mungkin ada kilang yg buat kerja tp dlm fikiran sy tak mungkin kilang beroperasi tgh mlm. Kali yg ke3, sy amati btl2 suara tu dan meremang bulu roma, mmg speechless sbb tak taw bunyi apa. Sy igtkan sy, ibu dan adik sy je dengar tp beberapa hari lepastu keluar dlm BH yg ada suara dari langit, sy fikir mungkin suara tu tak sama mcm yg sy dgr, td sy search video kat youtube bunyi yg dari samarahan n sy betul2 terkejut sbb bunyi tu sama dgn apa yg sy dengar. Timing bunyi tu dri 1 bunyi ke 1 bunyi pun sama. Cuma di Samarahan bunyinya lebih awal dan sy dengar pada minggu lepas. Kalau sy taw berita tu lebih awl mmg sy akan rakam tp sbb time tu sy tergamam, tak blh nk wat apa.

Related Posts with Thumbnails

Jom Chatting dan Borak Secara Online

http://www.meebo.com/rooms

Pengikut Panglima7 Luar Negara