Pengikut-Pengikut Panglima7

Kalendar Islam

Jan 7, 2012

Serangan Anonymous di Blog Panglima7.

Bismillahirrahmaanirrohim.

Assalamualaikum Wbr.

Semua soalan yang diutarakan oleh anonymous kepada Panglima ini...semuanya aku boleh jawab.  Cuma soalan anda ini nampaknya tidak berpandukan kepada fakta ekoran terpengaruh dengan akhbar Utusan Meloya dan TV sukusakat.  Gunakanlah fikiran anda...Kena putar sikit dari UMNO dan BN....dah konpius dan melatah.  Bagaimana kita nak berhadapan dengan Fitnah yang besar dari Dajjal.  

Panglima malas melayan soalan yang tak intelligent ini....   Kalau nak beli dan baca Akhbar Meloya... Silakan....boleh bukan tak boleh baca.....tetapi bacalah juga HARAKAH ataupun SIASAH.  Barulah luas sikit pandangan tuan semua dan takdelah kuar soalan-soalan sebegini lagi.

Panglima 7.
Sila baca komen anonymous di bawah yang tah ape dorang merapu nie.  hmmm.  Nampak sangat mereka tak reti pencak silat politik UMNO.
contoh soalan ini......"kenape sampai nk buat perhimpunan bersih?kenape x bersaing secara sihat je?"


kalau btl pas mahu memperjuangkan islam,kenape pemimpin2 nyer menabur janji2 palsu?pernahkah islam mengajar untuk selalu berjanji palsu?
   Publish   |   Spam   |   Delete
kenape sampai nk buat perhimpunan bersih?kenape x bersaing secara sihat je?kenape perlu buat perkara yg langsung x matamg cam 2?bkn ke 2 boleh mencetuskan keadaan yg huru hara?kenape perlu ikut telunjuk orng kafir?...dari situ pun boleh mengagak camne mase dpn klu pas mmg......
   Publish   |   Spam   |   Delete
cuma berhati-hati dgn DAP.. kita x pernah tau aper agenda dorang....tapi kalau dh pemimpin gile kuasa,kemaruk sgt nk menang,mmg x bleh mempertimbngkn sesuatu ngn baik.....
   Publish   |   Spam   |   Delete
kalau DAP dh berkuasa,boleh caye ke dye akan adil ?x main kotor?lagi2 orang cina?orang ksfir zaman rasul x same ngn orng kafir zaman skrang nie....kalau PAS berada di jaln yang benar,kenape penyokong nyer x ramai?sampai kene gabung ngn orng kafir? sekadar mempersoalkan...bukan nk menentang bukan nk menyokong..
   Publish   |   Spam   |   Delete
Kalau PAS berada di lajan yg benar,kenapa ada pemimpin seperti anwar?
   Publish   |   Spam   |   Delete
Salam, hebat pati ISLAM yg hanya mencari salah orng sana sini,Tahniah pd kerajaan PAS yg 20 tahun memerintah menjadi pemegang rekod pertama pengidap HIV palinng RAMAI d malaysi,paling ramai yg jadi gro,pelacur di merata negeri dtg dari kelantan,berpuluh2 tahun memerintah kata islamik kenapa hanya 1 masjid jer yg dibuat?apa hukum menjadi pemerintah cara islamik tp x maampu menyediakan pekerjaan untuk rakyar sendiri,air pekara utama untuk bersuci pun masih kotor-rakyat bersepah merata cari makan di negeri lain....wallahhualam...ini lah konon cara pemerintahan islam....alahai bukan pemimpin2 PAS pun suka pakai alphard..ha,ha
   Publish   |   Spam   |   Delete

3 comments:

Anonymous said...

Apa salahnya bekerjasama dengan parti bukan Islam, untuk kebaikan dan memakmurkan rakyat dan negara? Ini pula UMporNO, mengaku parti melayu, tetapi membuka pintu untuk orang bukan Islam untuk menyatinya,sebagaimana berlaku diSabah.Cakap tak serupa bikin. Pas 100% ISLAM,ugama lain sebagai penyokong BUKAN ahli.

Anonymous said...

Anonymous UMNO tu antara yang kini telah terasa kesan sebat di tengah belakang kesan dari persekutuan PAS, PKR dan DAP. Dulu ketika tidak bersatu, mereka patah-patahkan parti-parti ini seperti sebilah lidi penyapu. Sekarang lidi-lidi ini diikat kuat dan sedang digunakan untuk melibas dengan kuat di belakang UMNO/BN. Pasti pedih libasan itu... sehingga mampu menyebabkan para UMNO boleh bernostalgia untuk menyokong PAS ketika PAS ingin menubuhkan negara Islam.

Samalah macam pagi tadi, entah apa mimpinya bapa saudara aku tu berkisah tentang DSAI. Dah diketahuinya dia ni penyokong UMNO di usia lanjut, takut sangat kalau kami hadir ke Jalan Duta. Bila dikatakan DSAI kami yakin dia tak bersalah dan dianiaya... dia kata 'Hanya Allah yang tahu'... sedangkan aku tahu bapa saudara aku ni memang sejak yang ku ketahui tak pernahpun dilihat dia sujud mengadap Allah. Mahu sahaja aku katakan peduli apa kau dengan DSAI, perkesahkan diri kau dulu takut hadir malaikat maut dengan wajah yang paling menakutkan dunia dan akhirat mencabut nyawamu tetapi tidak membawa rohmu ke langit kerana terlalu busuk.

zalee,ipoh said...

mreka smua tu ada lh pnjilat UMNO BN.Tdk prnh nmpak kmungkaran yg di laku kn oleh pmimpin mreka.Mnumpang saham pmimpin mreka dlm kes DSAI.Mmpertikai kn PAS,tp tk prnh pun mngundi PAS.Mncurigai bkn Mlayu dlm DAP tp terlupa yg mmprtikai kn hak org Mlayu dn Islam ada lh pmimpin2 bkn Mlayu dr dlm BN sndri.

Related Posts with Thumbnails

Jom Chatting dan Borak Secara Online

http://www.meebo.com/rooms

Pengikut Panglima7 Luar Negara