Pengikut-Pengikut Panglima7


Kalendar Islam

Aug 3, 2011

UMNO Pengkhianat Melayu. Hancur lah Negara Macam nie.


Assalamualaikum Wbr.

Jabatan Pendaftaran Negara (JPN) mungkin wajar ditukar namanya kepada Jabatan Pengkhianatan Negara
Ingin Info lanjut....Sila Klik di....... SINUN

Patutlah JPN dalam perancangan untuk membuat IC baru untuk rakyat Malaysia...yang kononnya IC lama iaitu MYcard kurang Kualiti.   Habis dulu yang ko cakap berapi-api kononnya MYcard lah kad yang paling kualiti lagi SMART.....CAMNER !!!! 

Panglima7
Ada kemungkinan faktor ini digunakan bagi menipu rakyat di dalam Pilhanraya dengan memberi kerakyatan percuma kepada bangsa Indonesia yang bermastautin dan bekerja di sini dan yang lain-lainnya untuk turut mengundi UMNO & BN.  

UMNO harus ditumbangkan.  Kalau tidak hancurlah negara, demi memenangi Pilihanraya mereka sanggup memberi kerakyatan percuma kepada bangsa asing.

3 comments:

otaklunyai said...

Ya Allah Tuhan Yang Maha Agung dan Maha berkuasa. Diatas segala sifat Rahim MU dan kegagahan MU aku memohon agar negara kami dan rakyat yang tidak berdosa dilindungi dari fitnah dan kezaliman pemimpin2 kami yang zalim dan jahat ini dan mereka yag bersubahat menjayakan kejahatan ini. Sesungguhnya kami tidak berdaya melawan kezaliman dan kejahatan mereka yg disokong oleh penguasa yang zalim. Diatas keberkatan bulan yang mulia ini dan diatas ibadah puasa yang kami lakukan hanya kerana MU Ya Allah Kami memohon kepada MU Ya Allah supaya ditukarkan kerajaan ini dan pemimpin2 ini dgn mereka yang lebih baik yang akan membawa kepada keadilan dan kemakmuran agar dapat kami kyushuk dan tawadduk berinadat kepada Mu Ya Allah. Ya Allah Tuhan yg maha Menghukum, hukumilah pemimpin2 yg zalim ini dan mereka yang bersubahat melakukan pengkhianatan ini supaya menjadi pengajaran.

Hanya kepadaMu lah sebaik2 tempat kami berlindung... Amin Ya Rabbal Alamin

Panglima7 said...

Alhamdulillah...Otaklunyai. InsyaAllah dengan doa engkau inilah akan menghancurkan UMNO dan sepupu sepapatnya. Aaminn. Semoga engkau terselamat dengan doa engkau sendiri.

Kak Amy said...

setuju dengan Otaklunyai..amin ya rabbal alamin...

panglima jemput join contest amy..kalau ada masa la..selamat berpuasa untuk hari ini...

Related Posts with Thumbnails

Jom Chatting dan Borak Secara Online

http://www.meebo.com/rooms

Pengikut Panglima7 Luar Negara