Pengikut-Pengikut Panglima7


Kalendar Islam

Oct 15, 2008

Tabung Azan Utusan Malaysia : Sudah Terang Lagi Bersuluh



Assalamualaikum wbr.

Apabila Utusan Malaysia disaman 30 juta oleh Ahli Parlimen Seputeh sebaik sahaja dibebaskan dari tahanan ISA, maka mengelupurlah orang-orang UMNO yang ada kepentingan di dalam Utusan. Kelamkabut mereka sehingga sanggup menubuhkan Tabung Dana yang kononnya dipanggil
Tabung AZAN.

Hasil derma dari Tabung ini kononnya bagi membantu Utusan yang sekarang ini sedang sesak napas...macam kena sembelih laa... bagi membayar kos saman 30 juta dari Teresa Kok seandainya kalah di mahkamah, juga untuk keperluan melahirkan Muazzin-Muazzin bagi melaungkan azan sekuat-kuatnya.

UMNO Bahagian Cheras berasa terpanggil dan amat prihatin dengan akhbar Utusan Malaysia yang sedang berjuang untuk menegakkan syiar Islam dan kepentingan orang Melayu.

“Apabila pemimpin DAP itu menyaman akhbar Utusan Malaysia hanya kerana isu laungan azan, maka tindakan Teresa itu seolah-olah mencabar dan menghiris seluruh perasaan umat Islam di negara ini,” jelasnya.


Untuk lebih detail sila klik.

Kalau sekiranya Utusan Malaysia tidak bersalah memfitnah Teresa Kok, mengapa harus takut dan kelam kabut sampai sanggup kutip derma berpuluh-puluh ribu selagi mana temampu pada semua Bahagian UMNO ??? nak bantu bayar duit saman Teresa Kok Kah ???

Belum naik mahkamah dah sejuk semacam nie....apasal.? Utusan Malaysia tak apa-apa awak yang menggigil apasal. Lebih sudu dari kuah pulak.

Daripada senario ini, baru jelas, terang dan sangat nyata bahawa Utusan Malaysia ini adalah Lidah UMNO.
Beliau menjelaskan, akhbar Utusan Malaysia adalah milik orang Melayu dan sinonim dengan perjuangan UMNO, maka tindakan Teresa itu samalah seperti menggugat kepentingan seluruh umat Islam.


Sudah terang lagi bersuluh....Akhbar Utusan adalah lidah UMNO. Telah bertahun-tahun saya tidak membelinya. Pada mereka yang masih membeli Utusan Malaysia, berhentilah dari membelinya. Baca boleh percaya jangan.

Wallahualam.

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Jom Chatting dan Borak Secara Online

http://www.meebo.com/rooms

Pengikut Panglima7 Luar Negara