Pengikut-Pengikut Panglima7


Kalendar Islam

Jan 28, 2011

Azahar Calon Terbaik Bagi UMNO Tapi Terburuk Untuk Rakyat Tenang.

Assalamualaikum Wbr...

Muhyiddin dan Azahar Ibrahim

Tindakan Muhyiddin Yassin yang melobi Calon UMNO Mohd Azahar Ibrahim sebagai Calon di DUN Tenang....menyebabkan UMNO sesak napas...!!!!  Tak senang duduk dan dukkk...mintak nyawa...mintak nyawa.....dengan blogger2 Upahan UMNO.....dengan menyerang membabi buta akan hal-hal kecil tentang peribadi Cikgu Mala dan suaminya sampai ke surat cuti MC.  Kononnya Suami Mala mohon cuti MC bagi membantu isterinya untuk berkempen.  Nampak sangat tak logiknya.

     Tak senang duduk UMNO dan Blogger-Blogger Upahan UMNO ini..  Kah Kah Kah kah...!!! Tambahan pula...angin kencang bertiup di sana mengatakan  Mohd Azahar mempunyai pertalian saudara dengan Muhyiddin Yassin.  Betul ke tuuu???....hahahaha.

Patut laa melobi sakan Muhyiddin sampai Sharizat patah hati.... kerana calon pilihan Wanitanya tidak dipilih untuk bertanding menentang Cikgu Mala.

Kini...kroni Muhyiddin ini akan diheret ke mahkamah atas kesalahan melelong tanah orang yang telah dibeli  oleh pihak ketiga secara tidak sah bernilai RM70,000 seluas 4 hektar itu.  Aduihhh !!!

Calon BN dinamakan sebagai defendan pertama dengan tuntutan gantirugi sebanyak RM1.5 juta....(sumber Sinar).  Banyak tuu....  Ini kalau kalah ni...mahu jatuh Muflis.

Ako tertanya-tanya.....Adakah Muhyiddin memilih Azahar sebagai calon UMNO di DUN Tenang supaya Azahar boleh bernafas jika didapati cuai dan salah di mahkamah......dan apa apahal....ada duit dari sumber-sumber ghaib bagi membayar saman RM1.5 juta itu.....ketika bergelar YB nanti.???    Kan senang tuu.!!!

Pandai UMNO BN pilih calon yang terbaik untuk dirinya @ Terburuk untuk rakyat di DUN Tenang..  Dan rakyat Tenang wajib menolak calon seperti ini.   Jangan dah dapat pemberian RM50 ker atau RM200 dah termakan budi....kemudian terus pangkah dacing.  Duit...hari ini jugak boleh habis.. Tapi..rakyat meringkuk dan suffer bertahun-tahun bagi membayar kenaikkan harga barang dan Minyak Petrol yang dinaikkan oleh UMNO BN ini.

Calon BN dah lah tengah susah ni....macam mana dia nak bela nasib Felda dan rakyat yang susah di DUN Tenang nanti.  Buat aper rakyat nak susahkan diri dengan mengundi Biawak Hidup ini.


Panglima7

2 comments:

Kak Amy said...

as'salammualaikum panglima..

amy ke mari menziarah panglima di hari jumaat yang indah..harap panglima sihat2 saje..

Panglima7 said...

Waalaikumsalam Wbr....semoga Amy pun sihat senantiasa dan dimurahi rezeki.

Related Posts with Thumbnails

Jom Chatting dan Borak Secara Online

http://www.meebo.com/rooms

Pengikut Panglima7 Luar Negara