Pengikut-Pengikut Panglima7


Kalendar Islam

Oct 26, 2008

Mana Demonstrasi Jalanan Ala UMNO ?




Assalamualaikum Wbr.

Apabila Najib membuat kenyataan 2 hari yang lepas bahawa beliau MESTI menamatkan DEB(Dasar Ekonomi Baru) secara beransur-ansur,takde pulak tahi-tahi kucing UMNO yang bertaburan di jalan-jalan raya membuat demonstrasi menentang Dasar DEB ini sepertimana yang pernah dibuat kepada Lim Guan Eng, Ketua Menteri Pulau Pinang sebaik sahaja DAP memerintah Pulau Pinang.

Bukankah DEB yang akan diubah secara beransur-ansur oleh Najib ini sama dengan DEB yang dicadangkan oleh LIM Guan Eng dan DS Anwar Ibrahim. Ini bermakna Najib bersedia menamatkan dan menghilangkan layanan istimewa terhadap kaum majoriti orang Melayu. Mana dia Melayu-Melayu UMNO yang dulunya menjerit-jerit seperti orang gila dijalanan membantah DEB dulu.?? I am wondering, where are these demonstrators. ? Heran ako. Semuanya dah hilang ke...? Ataupun mereka-mereka ini cuma Demonstrasi Upahan yang diupah oleh pihak-pihak tertentu untuk mengadakan Demonstrasi Jalanan.

Jika tiada demonstrasi jalanan yang dibuat dalam waktu terdekat bagi menentang kenyataan Najib ini....MEMANG SAHLAH mereka ini diupah untuk berdemonstrasi. Itulah Harga Diri orang-orang UMNO dan penyokong-penyokongnya. Tidak bermaruah dan tidak ada harga diri, sepertimana taik kucing tadi. Baunya ajer dah cukup busuk, nak dibuat baja tiada tumbuh-tumbuhan yang sudi menerimanya. Politik Taik Kucing.

Sila Klik

Wallahualam
Panglima7

2 comments:

Hamirdin b Ithnin said...

Betul gak kau cakap.Zainal Kling cadang negeri Pulau Pinang diambil tindakan dibawah akta hasutan kerana nak benarkan nama jalan dalam beberapa bahasa. Najib nak hapus DEB tak kena apa apa tindakan ke Panglima?

Anonymous said...

Dah memang wajar dan sepatutnya bakal PM itu dikenakan tindakan kerana mengkhianati bangsa Melayunya sendiri. Baru nak jadi PM dah mula lupa pada Melayu. Prof., Melayu kalau duduk bawah ketiak UMNO memang takkan terbelalah nasibnya. Takkan Melayu Hilang di dunia konon. Di bawah UMNOlah Melayu akan hilang di dunia ini. Menteri Dalam Negeri, Hamid Albar takkan senyap ajer.!!
Kalau sayalah...org UMNO dah lama....Najib dihukum dengan tidak dibenarkan menyertai mana-mana Pertandingan dalam UMNO.

Related Posts with Thumbnails

Jom Chatting dan Borak Secara Online

http://www.meebo.com/rooms

Pengikut Panglima7 Luar Negara