Pengikut-Pengikut Panglima7


Kalendar Islam

Apr 24, 2010

Zahid Hamidi Cuba Hasut Rakyat Isu Derhaka Hassan Ali.

Islam Hadhari Yang Dibawa Oleh UMNO mengelirukan Rakyat dan tidak mendekatkan rakyat kepada Allah dan Rasul.

Dr. Hassan Ali
Salam,

Zahid Hamidi dah terkena minyak kerbau agaknya.  Tiada dapat membezakan dia antara agama dan politik bilamana Hassan Ali membacakan Khutbah Jumaat di sebuah masjid di Bukit Sentosa Hulu Selangor semalam sebagai derhaka kepada Sultan.

Tindakan Zahid ini dilihat seperti cuba menghasut dengan menimbulkan kekeliruan kepada rakyat jelata.  Cuba beliau kategorikan yang mana satu bab agama dan yang mana satu bab politik ???  sebelum beliau membuat tuduhan pandir ini.  Apakah dengan membicarakan isu arak tidak ada kena mengena dengan isu agama ??? LOL !!!!

Apakah dengan dengan memperkatakan isu amanah tidak ada kena mengena dengan isu agama dan diri Rasullullah SAW ??? Tolong Jawab.!!!
Apakah dengan membicarakan isu Fitnah dan penyelewengan tidak ada kena mengena dengan agama ???
Apakah dengan memilih imam atau pemimpin tidak ada kena mengena dengan isu agama ???
Apakah dengan memasuki tandas tidak ada kaitan langsung dengan suruhan dan amalan  dengan agama ???
Apakah dengan membicarakan tentang dosa dan pahala dalam mentaati perintah Allah dan sunnah Nabi SAW dan menjauhi segala larangannya dalam berpolitik tidak ada kena mengena dengan Agama Islam ???  Heiii....Please Laaa.....Jangan bagi gua angin.

Apakah Nabi SAW tidak berpolitik dan politik nabi saw tiada kena mengena dengan agama Islam...dunia sahaja ???

Apakah kita TIDAK AKAN DITANYA ATAU DISOAL OLEH ALLAH SELEPAS MATI DAN DI JUGA DI AKHIRAT NANTI TENTANG APA YANG TELAH KITA LAKUKAN SEMASA HIDUP KETIKA BERPOLITIK DI DUNIA INI.?????

APAKAH ALLAH HANYA MENYOAL KITA BAB-BAB AGAMA SAHAJA SEMASA HIDUP DI DUNIA TANPA MENYOALKAN APA PENYELEWENGAN DAN PENIPUAN YANG TELAH BELIAU LAKUKAN SEMASA BERPOLITIK DI DALAM UMNO DAN BARISAN NASIONAL??????

KALAU AGAMA DAN POLITIK BOLEH DIPISAHKAN........TIDAKLAH ALLAH AKAN MENYOAL APA YANG KITA LAKUKAN KETIKA HIDUP DI DUNIA DARI SEKECIL-KECIL ZARAH HINGGALAH SEBESAR-BESAR PERKARA. HINGGA KITA TIDAK AKAN TERLEPAS WALAU SATU ZARAH PUN PERKARA YANG TELAH KITA LAKUKAN DI DUNIA INI.
ALLAH MAHA ADIL LAGI BIJAKSANA.

TOLONGLAH JAWAB....!!!
Lain kali kalau berbicara perlu selari dengan pangkat anda sebagai seorang Menteri.
Kalau tidak perkataan Pak Pandir akan terkeluar dari mulut rakyat kepada anda.

Panglima7

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Jom Chatting dan Borak Secara Online

http://www.meebo.com/rooms

Pengikut Panglima7 Luar Negara